• BIST 106.404
  • Altın 146,968
  • Dolar 3,4891
  • Euro 4,1811
  • Kocaeli : 30 °C
  • İstanbul : 28 °C
  • Sakarya : 30 °C

İSU’dan, hızlı hizmet protokolü

İSU’dan, hızlı hizmet protokolü

İSU Genel Müdürlüğü, bilgi işlem altyapısını hızlandırarak, vatandaşlara daha iyi hizmet sunabilmek için TTVPN projesini uygulamaya koydu. İSU, bu kapsamda, Türk Telekom ile protokol imzaladı

Yatırımlarında ve abonelerine sunduğu modern işletmecilikte son teknoloji ürünlerinden yararlanarak Türkiye’de birçok ilki gerçekleştiren İSU Genel Müdürlüğü, vatandaşlara daha kaliteli ve daha hızlı bilgi işlem altyapısı ile hizmet sunmak için Türk Telekom’un yeniliklerinden birisi olan TTVPN projesini uygulamaya koydu. Türk Telekom’un yeni projesi olan ve kesintisiz, güvenli ve güvenilir bilgi işlem altyapı hizmeti sunan TTVPN projesi için İSU Genel Müdürü İlhan Bayram ile Türk Telekom İl Müdürü Fatih Mehmet Bağırıcı arasında protokol imzalandı.

PROTOKOL 4 YIL SÜRECEK
Genel müdürlük yönetim kurulu toplantı salonunda düzenlenen törende, genel müdür yardımcısı Nazır Esirci, Bilgi İşlem Daire Başkanı İsmail Gülsoy ile Türk Telekom İl Müdür Yardımcısı Sedat Yıldız da hazır bulundu. 4 yıl sürecek protokol için atılan imzaların ardından bir konuşma yapan İlhan Bayram, kullanacakları yeni teknoloji ile vatandaşlara daha hızlı ve kaliteli hizmet sunacaklarını söyledi. Kocaeli’de 585 bini aşkın abonesi ile onlarca ilin nüfusundan daha fazla aboneye hizmet verdiklerini aktaran Bayram, “Türk Telekom ile birlikte memleketimize hizmet etmeye devam edeceğiz” dedi.

HİZMET KALİTESİ YÜKSELECEK
Türk Telekom İl Müdürü Fatih Mehmet Bağırıcı da “Türk Telekom olarak, İSU Genel Müdürlüğü’ne ve müşterilerine hayırlı olmasını diliyorum” şeklinde konuştu. İSU Genel Müdürlüğü, vatandaşların abonelik, tahakkuk, tahsilat ve arızalarını 12 adet ilçede bulunan şube müdürlükleri ve şantiyelerde kurulu bulunan ve genel müdürlüğe bağlı bilişim sistemleri ağı ile yürütüyor. Yeni proje ile genel müdürlük ve şube müdürlüklerinin kullanmış oldukları bant genişliği artarak hizmet kalitesi yükselecek ve belli gün ve saatlerde oluşan sıkıntılar ortadan kaldırılacak.

Okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan gazetemiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
  • Nuh Çimento İÖO velileri isyanlarda30 Aralık 2013 Pazartesi 16:27
  • Battalgazi ihmal kurbanı mı?30 Aralık 2013 Pazartesi 16:26
  • Şükrü Karabalık “Zübük Davası”ndan beraat etti30 Aralık 2013 Pazartesi 16:24
  • Şükrü Karabalık “Zübük Davası”ndan beraat etti30 Aralık 2013 Pazartesi 16:24
  • Sevda’nın rüyası ailesini hayata bağladı30 Aralık 2013 Pazartesi 16:20
  • Ünlü,“2014 yılı Kocaeli’nin yılı olacak”30 Aralık 2013 Pazartesi 16:13
  • Engelliler tiyatro oynadı30 Aralık 2013 Pazartesi 16:11
  • Kocaelispor artık meclis gündeminde30 Aralık 2013 Pazartesi 16:09
  • Muhtarlar SEDAŞ’tan memnun30 Aralık 2013 Pazartesi 15:57
  • Bakan Işık, esnafla buluştu30 Aralık 2013 Pazartesi 15:53
  • Tüm Hakları Saklıdır © 2013 Kocaeli Gazetesi | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
    Tel : (0 262) 323 39 17-18-19 | Faks : (0 262) 322 75 55 | Haber Yazılımı: CM Bilişim