• BIST 83.067
  • Altın 146,530
  • Dolar 3,7912
  • Euro 4,0490
  • Kocaeli : 1 °C
  • İstanbul : 4 °C
  • Sakarya : 2 °C

İZAYDAŞ’a ISO 10002 kalite belgesi

İZAYDAŞ’a ISO 10002 kalite belgesi

Müşteri Şikâyet Yönetim Sistemi denetimlerini başarıyla tamamlayan İZAYDAŞ, ISO 10002 belgesi almaya hak kazandı. ISO 10002 belgesi, geçen hafta itibariyle İZAYDAŞ’a ulaştı

Entegre Yönetim Sistemleri’ne büyük önem veren İZAYDAŞ, ISO 10002 standardı kapsamında Müşteri Şikayet Yönetim Sistemi’ni kurarak önemli bir atılım daha gerçekleştirdi.

KALİTEST BELGELENDİRDİ
Daha önce Kalite Yönetim Sistemi (ISO 9001), Çevre Yönetim Sistemi (ISO 14001), İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemi (OHSAS 18001) belgelerini alan İZAYDAŞ, Müşteri Şikâyet Yönetim Sistemi (ISO 10002) denetimlerini de başarıyla tamamladı. Belgelendirme kurumu KALİTEST, kurumun ilgili standarda uygunluğunu denetledi ve üç yıl için sistem belgesini almaya hak kazandığını açıkladı. ISO 10002 belgesi, geçen hafta itibariyle İZAYDAŞ’a ulaştı.

MÜŞTERİ ODAKLI YAKLAŞIM
Müşteri Şikâyet Yönetim Sistemi’nin amacı, İZAYDAŞ’ın hizmet verdiği kurum ve kuruluşlar ile hizmetin etkilerinden dolaylı veya doğrudan etkilenenlerden gelen şikâyetlere ait süreci, kanun ve yönetmelikler doğrultusunda şeffaflık, erişebilirlik, adillik, tarafsızlık ve sürecin her anında müşteri odaklı yaklaşım ve gizlilik içerisinde yönetebilmek. Kurulan sistem ile alınan müşteri şikâyetleri daha detaylı bir şekilde incelenecek ve tekrarının önlenmesi sağlanacak.

TELEFON, MAİL, FAKS, WEB
ISO 10002 sistem gerekliliklerini yerine getirebilmek amacıyla İZAYDAŞ pazarlama personeline, Müşteri Şikâyetleri Yönetim Sistemi hakkında eğitim verildi. Bir personel Müşteri Şikâyetleri Yöneticisi olarak atanırken, müşterilerin tüm öneri ve şikâyetlerini değerlendirmek ve çözmek amacıyla iletişim kanallarını kullanabilecekleri bir sistem oluşturuldu. İZAYDAŞ müşterileri öneri ve şikâyetlerini; 0(262)319 33 33 numaralı telefon hattından, mgb@izaydas.com.tr e-mail adresinden, 0(262)319 60 50 numaralı faks numarasından ve www.izaydas.com.tr adresi üzerinden bildirebilecekler. Ayrıca call center sistemi ile birlikte telefon hattına mesai saatleri dışında gelen şikâyetlerin kayıt altına alınması, çözümlenmesi ve raporlanması sağlanacak.

“ÖNEMLİ BİR GÖSTERGE”
Müşterilerinin görüş ve düşüncelerine değer verip onları sürekli iyileştirme ve gelişme için değerlendirmeyi hedeflediklerini belirten İZAYDAŞ Genel Müdürü Muhammet Saraç, “Rekabetin her geçen gün arttığı, hizmet kalitesinin her yıl daha fazla önem kazandığı bir dönemde, bu belgeyi almamız şirketimizin gelecek yıllarda göstereceği performans açısından da hayli önem arz ediyor” dedi. Saraç, “Bu belge aynı zamanda bizim, özel sektör dinamizmi ile kamu disiplinini tek çatı altında buluşturabildiğimizin çok önemli bir göstergesidir. Yeni belgeler almak için çalışmalarımız devam ediyor” şeklinde konuştu.

Okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan gazetemiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
  • Nuh Çimento İÖO velileri isyanlarda30 Aralık 2013 Pazartesi 16:27
  • Battalgazi ihmal kurbanı mı?30 Aralık 2013 Pazartesi 16:26
  • Şükrü Karabalık “Zübük Davası”ndan beraat etti30 Aralık 2013 Pazartesi 16:24
  • Şükrü Karabalık “Zübük Davası”ndan beraat etti30 Aralık 2013 Pazartesi 16:24
  • Sevda’nın rüyası ailesini hayata bağladı30 Aralık 2013 Pazartesi 16:20
  • Ünlü,“2014 yılı Kocaeli’nin yılı olacak”30 Aralık 2013 Pazartesi 16:13
  • Engelliler tiyatro oynadı30 Aralık 2013 Pazartesi 16:11
  • Kocaelispor artık meclis gündeminde30 Aralık 2013 Pazartesi 16:09
  • Muhtarlar SEDAŞ’tan memnun30 Aralık 2013 Pazartesi 15:57
  • Bakan Işık, esnafla buluştu30 Aralık 2013 Pazartesi 15:53
  • Tüm Hakları Saklıdır © 2013 Kocaeli Gazetesi | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
    Tel : (0 262) 323 39 17-18-19 | Faks : (0 262) 322 75 55 | Haber Yazılımı: CM Bilişim