• BIST 81.712
  • Altın 147,398
  • Dolar 3,8050
  • Euro 4,0356
  • Kocaeli : 2 °C
  • İstanbul : 4 °C
  • Sakarya : 2 °C

İzmit Belediyesi’nde şikâyet eğitimi

İzmit Belediyesi’nde şikâyet eğitimi
İzmit Belediyesi’nde yoğun eğitim programı devam ediyor. İnsan Kaynakları Müdürlüğü tarafından düzenlenen son eğitimin konusu şikayet yönetimi oldu.

Yetkililer, belediyeye gelen istek ve şikayetlerin doğru bir şekilde karşılanması, sistematik bir şekilde cevaplanarak (yazılı-sözlü) vatandaş memnuniyetinin sağlanması amacıyla düzenlenen eğitime müdürlüklerde görevli 25 personelin katıldığını söylediler.


İLETİŞİM ÖNEMLİ

İzgören Akademi eğitmenlerinden Ece Üvey tarafından verilen eğitimde, belediyeye gelen vatandaşların karşılanmasında iletişimin öneminden bahsedilerek, iletişimde kişisel algının farklılığının ve empatinin üzerinde duruldu. İstek ve şikayetlere yazılı, sözlü ve telefonda en doğru cevabın nasıl verilebileceğinin de anlatıldığı eğitimde, kişilerinin beklentilerine cevap verebilmek için önce onların iyi bir şekilde dinlenmesi, sorunun tam olarak anlanması gerektiğinin de önemine değinilerek” vatandaş tepkilerinin bireysel olarak algılanmadan bir kurumu temsil ettiğimiz unutulmadan vatandaşa güler yüzle hizmet vermemiz gerekir” denildi. 

Okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan gazetemiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2013 Kocaeli Gazetesi | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : (0 262) 323 39 17-18-19 | Faks : (0 262) 322 75 55 | Haber Yazılımı: CM Bilişim