• BIST 108.953
  • Altın 144,354
  • Dolar 3,4810
  • Euro 4,1079
  • Kocaeli : 11 °C
  • İstanbul : 18 °C
  • Sakarya : 11 °C

İzmit'in en tehlikeli mahallesi neresi?

İzmit'in en tehlikeli mahallesi neresi?
Baba Sosyal ekibi İzmit sokaklarında "İzmit'in en tehlikeli mahallesi"ni sordu...

Sosyal Medya'dan yayın yapan Baba Sosyal ekibi İzmit sokaklarında gezerek vatandaşlara "İzmit'in en tehlikeli mahallesi"ni sordu. Vatandaşlardan çoğunluk olarak "Yenidoğan, Tavşantepe, Şirintepe, Gültepe, Gündoğdu, Mehmet Ali Paşa ve Kozluk" cevapları geldi. Yaklaşık 3 dakikalık videoda birbirinden renkli İzmitli vatandaşlar kişisel görüşlerini sundu.

Renkli geçen röportajdan görüntüler:

Okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan gazetemiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
İzmitli
15 Ağustos 2017 Salı 05:16
05:16
Komple izmit deseydiniz her yeri saymışsınız.
citizen izmitli
13 Ağustos 2017 Pazar 22:34
22:34
Çınarlı cedit nerede kolpa var Burda kendini vurduracak bı dünya insan var hepsi hapci bonzaici polis diye bişey yok burası uyuşturucunun Kolombiya mahallesi Mehmet Akif diye ilkokul var Burda bile uyuşturucu satan içen kol geziyor ve maalesef çocuğumun kaydıda buraya çıktı devlet yok Burda bunu anladım birini vursan bunları hadi suçlusun
Eren
13 Ağustos 2017 Pazar 16:34
16:34
Sirintepe diyenler sanırım yanlış anladılar soruyu 44 senedir sirintepedeyim en nezih mahallerinden biridir genelde ev arayanlar nezih dendiği için tercihimizdir Sirintepe diyorlar..
niyazi
13 Ağustos 2017 Pazar 12:38
12:38
bekirde tavşantepe mehmet ali paşa başaran gerisini siz doldurun
mustafa
12 Ağustos 2017 Cumartesi 16:59
16:59
Şimdi insanların anlattığı bölgeleri insanlara kazandırmak,sıkıntılardan arındırmak gerekmiyormu?al sana canlı veriler.
cenk
12 Ağustos 2017 Cumartesi 16:02
16:02
Valla Kuruçeşme Mevkiini hiç kimse yabana atmasın diyorum ! Yukarıda sayılan mahallelerin hiçbirinden aşağı kalır tarafı yoktur Kuruçeşmenin !..
Diğer Haberler
  • Gürak’tan Rektör Hülagü’ye veda ziyareti23 Ağustos 2017 Çarşamba 15:04