• BIST 89.282
  • Altın 145,428
  • Dolar 3,6363
  • Euro 3,8917
  • Kocaeli : 13 °C
  • İstanbul : 13 °C
  • Sakarya : 12 °C

Körfez Belediyesi burs paralarını yatırdı

Körfez Belediyesi burs paralarını yatırdı
Körfez Belediyesi’nin öğrencilere yönelik projeleri kapsamında 2100 öğrenciye yatıracağı eğitime katkı paylarının ilk taksitini yatırdı.

Körfez Belediyesi ülkemizin değişik üniversitelerinde eğitim gören öğrencileri bu dönemde yalnız bırakmıyor. Üniversitelerin 4 yıllık fakültelerini bu yıl kazanan ve ailesi Körfez’de ikamet eden ve 2100 öğrenciyi kapsayan eğitime katkı paylarının ilk taksitleri hesaplara yatırıldı.


2100 ÖĞRENCİ HER AY 150 LİRA

Eğitime dair çalışmalarına ara vermeden devam eden Körfez Belediyesi ve Günışığı Derneği ile ortaklaşa yürüttüğü eğitime katkı projesinde 2100 Körfez’li öğrenciye 150 lira vererek eğitimlerine katkı sağladı. Eğitime katkı payı almaya hak kazanan öğrencilere, 6 ay boyunca geri ödemesiz ödeme yapılacak. Körfez Belediye Başkanı İsmail Baran eğitime yapılan desteklerin kesilmeyeceğini aksine yeni projelerle vatandaşa hizmet etmeye devam edeceklerini vurguladı.

Okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan gazetemiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
Ahmet
27 Kasım 2016 Pazar 10:34
10:34
Bu seneki burslar neden yatmıyor hala ya
Kübra
02 Haziran 2016 Perşembe 17:15
17:15
Mayıs ayı bursu ne zaman yatacak acaba??
Büşra
30 Mayıs 2016 Pazartesi 14:58
14:58
6 ay diyorsunuz mayıs ayı niye yatmıyor ya
Öğr
25 Mayıs 2016 Çarşamba 23:51
23:51
Mayıs ayı bursu yatmayacak mı ?
Madur
23 Mayıs 2016 Pazartesi 11:44
11:44
Mayıs ayı bursu ne zaman yatıcak acaba?
emre
02 Haziran 2015 Salı 09:22
09:22
mayıs ayı bursları yatmayacak mı öğrenci adamız burs bizim bel kemiğimizdir.altı üstü 150 tl bişey be kardeşim bi iş yapıyorsanız tam yapın.kyk nın yatmasına 5 gün var cebimde beş kuruş para yok.
Hüsnü
01 Haziran 2015 Pazartesi 10:24
10:24
Hani hazirana kadardı. Öldük açlıktan param yok diye okula gidemiyorum mayıs ayı bursunu bir yatırın canını yediklerim
oguz
31 Mart 2015 Salı 19:59
19:59
mart ayı bursu yatmadı ekonomik krizdeyim kyk nın yatmasına 10 gün var of başkan of yuzustu yere düştüm..,
Hüsnü
31 Mart 2015 Salı 12:36
12:36
Valla parasında değilim ama bu bursu alıyorum diye kendimi ona göre ayarlıyorum ben mart ayı kapıdan baktırdı kazma kürek yaktırdı. Seçime çok az kala alın biz olmazsak böyle fakir kalırsınız demeye çalışıyor olabilir bu belediye. Ya da bizim bursları seçim propagandalarında da harcamış olabilir. Güvenemiyorum da.
Bu ay umudu kestim ben bu arada 6 ay sözünüzü tutup bu ay vermediğiniz bursu haziranda vermeleri dileğiyle. Veya bu akşam mesai saati bitimine kadar da yatırabilirler. Aç kaldık valla...
burcu
29 Mart 2015 Pazar 12:28
12:28
Mart ayi bursu hala yatmadi ne zaman yatacak bi fikri olan var mi ? Ya da yaticak mi ?
Diğer Haberler