• BIST 107.599
  • Altın 151,871
  • Dolar 3,7038
  • Euro 4,3543
  • Kocaeli : 12 °C
  • İstanbul : 17 °C
  • Sakarya : 12 °C

Körfez Belediyesi Çağrı Merkezi hizmete girdi

Körfez Belediyesi Çağrı Merkezi hizmete girdi

Körfez Belediyesi, Çağrı Merkezi uygulaması ile yeni bir hizmet başlattı. Körfez Belediyesi tarafından, vatandaş ihtiyaçlarına ve beklentilerine hızlı ve etkili bir şekilde cevap verebilmek amacıyla kurulan Körfez Belediyesi Çağrı Merkezi’ne, vatandaşlar 0262 500 00 50 numaralı telefonla ulaşabilecekler.

Köfez Belediyesi personeli, telefonda temel iletişim teknikleri konusunda yetkin hale gelmesi ve görüşmelerde vatandaş odaklı bakış açısını yansıtarak verimlilik hedeflerine ulaşabilmesi için Telephonedoctor Türkiye firmasından Telefonda Etkin İleşitim eğitimi aldı. Telefonu karşılama, ihtiyacı anlama, dinleme, soru sorma ve uğurlama teknikleri ve devamlı uygulamaları gereken standartlarla ilgili eğitim gören personelin ortak bir kurum dilinde hizmet vermesi ve vatandaşları memnun etme esasının bilincinde olan profesyonel bir ekip tarafından yürütülmesi amacıyla yapılan eğitim iki gün sürdü. Eğitimin sonunda, programa katılan personelin sertifikasını Körfez Belediye Başkanı Yunus Pehlivan verdi.

BİLGİ VERİLECEK
Çalışma ile ilgili bilgi veren yetkililer “Körfezliler, artık belediye ile ilgili pek çok işlemi, belediyeye gelmeden 0262 500 0050 numaralı telefonu arayarak gerçekleştirebilecek. Belediyenin görev ve yetki alanına giren her konudaki istek ve şikayetlerini de, yine bu telefonla Çağrı Merkezi’ni arayarak iletebilecekler. Körfez Belediyesi tarafından başlatılan Çağrı Merkezi uygulaması ile vatandaşlar, belediyeye hem çok kolay bir şekilde ulaşabiliyor, hem de hızlı, kaliteli ve profesyonel hizmet alıyor. Vatandaşlarla yapılan tüm görüşmelerin, hizmet kalite standartları ve iletişim güvenliği nedeniyle kayıt altına alındığı Çağrı Merkezi’nce, her işlem sonuçlandırılmakta, süreçler ve sonuçlar hakkında ilgili vatandaş geri aranarak bilgilendirilmektedir. Sistem aynı zamanda memnuniyet araştırmalarını da yerine getiriyor.” şeklinde açıklama yaptı.

KÖPRÜ GÖREVİ
Çağdaş belediyecilikte en önemli işlevlerden birini de çağrı merkezlerinin üstlendiğini belirten Körfez Belediye Başkanı Yunus Pehlivan,“ Kurumsal dönüşümün bu önemli ayağı olan bu merkez vatandaşla belediye arasında köprü görevi üstleniyor. Bu merkez sayesinde vatandaşlarımızın taleplerinin en kısa sürede karşılanmasının yanı sıra hizmet stratejilerimizde yol haritamız da belirlenmiş oluyor.’’ dedi.

Okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan gazetemiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
  • Nuh Çimento İÖO velileri isyanlarda30 Aralık 2013 Pazartesi 16:27
  • Battalgazi ihmal kurbanı mı?30 Aralık 2013 Pazartesi 16:26
  • Şükrü Karabalık “Zübük Davası”ndan beraat etti30 Aralık 2013 Pazartesi 16:24
  • Şükrü Karabalık “Zübük Davası”ndan beraat etti30 Aralık 2013 Pazartesi 16:24
  • Sevda’nın rüyası ailesini hayata bağladı30 Aralık 2013 Pazartesi 16:20
  • Ünlü,“2014 yılı Kocaeli’nin yılı olacak”30 Aralık 2013 Pazartesi 16:13
  • Engelliler tiyatro oynadı30 Aralık 2013 Pazartesi 16:11
  • Kocaelispor artık meclis gündeminde30 Aralık 2013 Pazartesi 16:09
  • Muhtarlar SEDAŞ’tan memnun30 Aralık 2013 Pazartesi 15:57
  • Bakan Işık, esnafla buluştu30 Aralık 2013 Pazartesi 15:53
  • Tüm Hakları Saklıdır © 2013 Kocaeli Gazetesi | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
    Tel : (0 262) 323 39 17-18-19 | Faks : (0 262) 322 75 55 | Haber Yazılımı: CM Bilişim