• BIST 106.862
  • Altın 145,039
  • Dolar 3,5263
  • Euro 4,1266
  • Kocaeli : 21 °C
  • İstanbul : 24 °C
  • Sakarya : 21 °C

Oğlunu vekil, yeğenini müdür yapmak için uğraşıyor

Oğlunu vekil, yeğenini müdür yapmak için uğraşıyor
Eski milletvekili Şevki Yılmaz, oğlu Mehmet Akif Yılmaz’ı AKP’den milletvekili adayı adayı yapıp seçilebilir bir yerde olması için çalışırken, yeğeni Ulvi Yılmaz’ı da İŞKUR İl Müdürü yapmak için çaba gösteriyor.

ŞEVKİ YILMAZ GÜNDEMDE

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’a yakınlığı ile bilinen Refah Partisi eski milletvekili Şevki Yılmaz’ın ismi son günlerde yine gündemde. Şevki Yılmaz, AKP’den milletvekili aday adaylığı için Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi öğretmenliğinden istifa eden oğlu Mehmet Akif Yılmaz’ı seçilebilir bir sırada yer alması için Ankara nezdinde nüfuzunu kullanıyor.

 

YEĞENİNİ İŞKUR MÜDÜRÜ YAPACAK  

Şevki Yılmaz, oğlunu milletvekili adayı yapmak isterken, SGK’da il müdür yardımcılığı yapan kardeşinin oğlu Ulvi Yılmaz’ı da AKP’den milletvekili aday adaylığı için istifa eden İŞKUR eski Müdürü Öztekin Kaşukci’nin yerine atamaya çalışıyor.

 

KAŞUKCİ VEKİLLİĞİ GARANTİLEDİ Mİ?

AKP’de bu iddia “Demek ki Öztekin Kaşukci milletvekili adaylığı listesinde seçilebilir bir yeri garantiledi, yoksa Şevki Yılmaz yeğenini İŞKUR İl Müdürü yapmak için uğraşmazdı” yorumlarına neden oluyor. Şevki Yılmaz’ın hem oğlu, hem de yeğeni için girişimlerde bulunması AKP’de rahatsızlık duyulduğu öğrenildi. Mesut AKBULUT

Okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan gazetemiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
sendikacı
27 Şubat 2015 Cuma 16:06
16:06
Memur rumuzu ile yazı yazan zat siz insanları tehtitden başka şey bilmezmisiniz. Elinizden geleni ardınıza koymayın
sendikacı
27 Şubat 2015 Cuma 15:54
15:54
UTANSIN
Tohum saç, bitmezse toprak utansın!
Hedefe varmayan mızrak utansın!

Hey gidi küheylan, koşmana bak sen!
Çatlarsan, doğuran kısrak utansın!

Eski çınar şimdi noel ağacı;
Dallarda iğreti yaprak utansın!

Ustada kalırsa bu öksüz yapı,
Onu sürdürmeyen çırak utansın!

Ölümden ilerde varış dediğin,
Geride ne varsa bırak utansın!

Ey binbir tanede solmayan tek renk;
Bayraklaşamıyorsan bayrak utansın!

necip fazıl kısakürek
sedikacı
27 Şubat 2015 Cuma 15:51
15:51
Biz,kısık sesleriz...minareleri,
Sen,ezansız bırakma Allahım!
Ya çağır şurda bal yapanlarını,
Ya kovansız bırakma Allahım!
Mahyasızdır minareler...göğü de,
Kehkeşansız bırakma Allahım!
Müslümanlıkla yoğrulan yurdu,
Müslümansız bırakma Allahım!
Bize güç ver...cihad meydanını,
Pehlivansız bırakma Allahım!
Kahraman bekleyen yığınlarını,
Kahramansız bırakma Allah'ım!
Bilelim hasma karşı koymasını,
Bizi cansız bırakma Allah'ım!
Yarının yollarında yılları da,
Ramazansız bırakma Allah'ım!
Ya dağıt kimsesiz kalan sürünü,
Ya çobansız bırakma Allah'ım!
Bizi sen sevgisiz,susuz,havasız;
Ve vatansız bırakma Allah'ım!
Müslümanlıkla yoğrulan yurdu,
Müslümansız bırakma Allah'ım!








Arif Nihat Asya
S. ÖZEL
27 Şubat 2015 Cuma 14:54
14:54
Şevki Yılmaz hocamız Kocaeli'nin yetiştirmiş olduğu dünya müslümanları ve Türkiye'nin gerçek düşmanları tarafından iyi tanınan bir şahsiyettir. Onu bilenler çok iyi bilir. Ülkesi için çile çekerek yaşayan çınardır. Oğlu Akif Yılmaz'a sıra gelince becerikli, dürüst, çalışkan, iyi ve kötüyü sezen, teşkilatçı, bilgili, yaşının genç olmasına rağmen olgun, efendi bir kardeşimizdir. Allah milletvekilliğine muvaffak etsin.(Amin) Yeğeni Ulvi Yılmaz'a gelince sporcu kimliğiyle, çevresiyle, kişiliğiyle, konumuyla, yardımseverliğiyle, en azından telefonlara cevap vermese bile geri dönüşleriyle bürokrat, halk adamı, Mehmet Ali Paşa'nın yetiştirdiği delikanlı modeliyle on numara bir kardeşimizdir. Ona o müdürlük az bile.
memur
27 Şubat 2015 Cuma 13:26
13:26
Bu adam bu gorevi hakedecek ne yapmis yandas olmaktan baska.iskurun kendi pers.yokmu mudur olabilecek.bu devran elbet doner.yalakalar ve yandaslar kacacak delik arayacak.bu niteliksizlere kalmaz
kadir ayhan
27 Şubat 2015 Cuma 11:15
11:15
izmitli kardeş neyinden bıktı bir anlatırmısın, Yıllarca mehmet ali paşada komşuluk yaptık ve bu ülkede değil dünyada etkisi olan bir insan olan şevki yılmaz istediğine ulaşa bilecek gücte olan birinin oğlu öğretmen yeğeni memur ve hic bir ihale takibi yapan bir tane akrabası olmayan biri neyden bıktınız allahı anmasındanmı, hafızlık okullarındanmı ilk okul ve orta okul seviyesinde ve kıreş seviyesinde değer eğitimlerindenmi ahaklı ve imanlı genclik yetiştirmesindenmi, allahın buyruklarını söylemesindenmi neyden bıktınız izmitli kardeş yanlışa yanlış demesindenmi, Yılmaz sülalesinden millet vekili bir isimmi var yani bir müdürlük yada bir millet vekilliğimi sizi bu kadar gerdi eğer gerdiyse germeye devam etsinler inşanlah biz gercek ülkeyi sevenler olarak bu durumdan memnunuz allah yer ve yardımcınız olsun
Süleyman Arif
27 Şubat 2015 Cuma 10:35
10:35
Fitne sokamaya çalışmayın, her ikisi de kamuoyunun bildiği, tanıdığı, sevdiği kişiler, yakışır... Bulundukları kurumlara ve görevlere değer katarlar. Tebrik ederim, muvaffakiyetler dilerim, Allah yollarını açık etsin..
PAŞALI HASAN ŞENGEL
27 Şubat 2015 Cuma 09:40
09:40
SİYASİ GÖRÜŞÜ NE OLURSA OLSUN İZMİTLİLERİN MİLLETVEKİLİ VEYA MÜDÜR OLMASI SİZLERİ NEDEN BUKADAR RAHATSIZ EDİYOR ANLAMIŞ DEĞİLİM. İZMİTLİ OLARAK BUNDAN ÇOK MEMNUN OLDUM.YOLUNUZ AÇIK OLSUN KARDEŞLERİM.
aras yıldırım
27 Şubat 2015 Cuma 09:39
09:39
Her ikisi de tertemiz, dürüst liyakatlı insanlar. Keşke her göreve gelenler bunlar gibi olsa. İkisi içinde hayırlısı olur inşallah.
FERDİ TÜREDİ
27 Şubat 2015 Cuma 09:21
09:21
spor camiası olarak çok sevdiğimiz sayın ULVİ YILMAZ abimizin kamudaki hertürlü görevi laikiyle yerine getireceğine inancımız tamdır.başarılar diliyoruz ALLAH yolunu açık etsin ...MEHMET AKİF YILMAZ hocamızın da sonuna kadar destekçisi ve yanındayız...SPOR CAMİASI ...
Diğer Haberler