• BIST 108.953
  • Altın 144,354
  • Dolar 3,4810
  • Euro 4,1079
  • Kocaeli : 11 °C
  • İstanbul : 18 °C
  • Sakarya : 11 °C

Ömer Polat’ın kardeşi Bylock'tan gözaltına alındı

Ömer Polat’ın kardeşi Bylock'tan gözaltına alındı
Ömer Polat’ın kardeşi Bylock'tan gözaltına alındı

Sabah saatlerinde evine yapılan polis baskınıyla gözaltına alınan Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı İbrahim Karaosmanoğlu’nun danışmanı Ömer Polat’ın kardeşi Öner Polat’ın sahibi olduğu iş yerinde polis arama yapıyor. Öner Polat'ın Bylock kullandığı tespit edildikten sonra polis düğmeye bastı. Terörle mücadele ekipleri tarafından iş yerinde evrakları inceleniyor.

Okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan gazetemiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
yakup
13 Ağustos 2017 Pazar 06:51
06:51
bylock denilen program whatsup gibi bişey diiilmi ya:)
mert
13 Ağustos 2017 Pazar 00:47
00:47
fazladan fazladan bastırıp çöpe giden broşürlerin bir gün elbet hesabı sorulacaktı oda geldi çattı yetimin hakkını kimse yiyemez Allah bir gün gelir hesabını toptan sorar şimdi merak ettiğim şey şu sırada kim var...
cenk
12 Ağustos 2017 Cumartesi 15:57
15:57
Bu FETÖ'nün bulaşmadığı bir yer yok gibi !.. Yedi başlı ejderha gibiler ! Sürekli gözaltılar var ama, bir bakıyorsun en güvendiğiniz kişiler de aynı yolun yolcusu !.. Bu yapılanma olsa-olsa bir kıyamet alâmeti olabilir ! Allahımız şerlerinden ümmet-i Mhammedi korusun !
ahmet
12 Ağustos 2017 Cumartesi 15:48
15:48
Ülkemizin tarihinde çok siyasi çekişmeler yaşandı,sağcılık,solculuk,akımları ,askeri darbelere varan gelişmeler oldu hiç birisinde aktivistler vatan hainliği yapma-dı,her görüş sahibi kendince bu vatana nasıl daha iyisini yaparım fikri vardı,ancak son yıllarda muhafazakar kesimin destekleyip büyüttüğü Fetö İslami hareketi işi vatana ihanete kadar götürdü,devlet terör örgütü olarak ilan etti,bir ülkenin insanının topluca vatana ihaneti planlaması,uygulamaya koyması çok düşündürücü.Günümüze kadar toplumun geniş kesimlerinde özellikle muhafazakar ve merkezde olanlarda genel kanaat vatana ihanet edecek olanların solcular,kominist fikre sahip olanlardı gel gör ihanet edenler muhafazakar dinci kesimden çıktı,acımadılar insanları hunharca katlettiler,camileri meclisi bombaladılar,bu yafta yüz yıllar geçse dahi silinmeyecek kadar ağır oldu.Rabbimin hikmetinden asla sual olunmaz ancak ne hikmetse ateis-te,koministe,solcuya,laik düşünceye hümanizm nasip eylemiş,muhafazakar düşünceye sahip bu cemaate vatan hainliği,darbe,olüm,dini mabedi ,demokrasi ve özgürlüklerin beşiği meclis binasını bombalamayı nasip eyledi.İnançlı bir vatandaş olarak dua ediyoruz,rabbim bu çağdışı düşüncede olanları vatana millete hayırlı kılsın,yanlış yoldan dönmelerini sağla,gerekirse deit,ateist,solcu ,komünist yap yeterki ihanetçi ,katil,ülkesini satan yapma.
kadem
12 Ağustos 2017 Cumartesi 12:47
12:47
Pazarcı teyzeyi değil işte şimdi oldu ağa babalarını yakalayın
izmitli