• BIST 106.991
  • Altın 151,481
  • Dolar 3,6762
  • Euro 4,3196
  • Kocaeli : 7 °C
  • İstanbul : 17 °C
  • Sakarya : 6 °C

Park Otomat kentle barışmak istiyor

Park Otomat kentle barışmak istiyor

Kısa bir süre önce otopark ihalesini alan Park Otomat firması, düzenledikleri basın toplantısı ile yaşanan tatsızlıkların geride bırakılmasını istedi. Firma yetkilileri, personelin eğitimine önem vereceklerinin altını çizdi

Park Otomat Yönetim Kurulu Başkanı Gökhan Ceylan ve ortağı Bilgehan Uçar ile Yönetim Danışmanı Baybars Aydoğan düzenledikleri basın toplantısında kamuoyunda oluşan kötü imajı silmek için açıklanmalarda bulundular. Büyükşehir Belediyesi’nin açtığı ihale ile İzmit kent merkezinde bulunan 9 cadde için otopark hizmetini alan ve yaklaşık 50 gündür hizmeti sürdüren firma yetkilileri, vatandaşların merak ettiği konulara açıklık getirdi.

10 DAKİKALIK PARKA ÜCRET YOK
İzmit’te caddelerin otopark ihalesini alan Park Otomat firması, yaklaşık 50 günlük süreçte çalışan personelin müşterilerle şiddete varan olaylar yaşaması nedeniyle tatsız konularla gündeme gelmişti. Firma yetkilileri, personeline verecekleri eğitimlerle bir daha aynı sorunların yaşanmaması için çalışacaklarını ve haklı yada haksız yere müşteriyle tartışan personelin işten çıkartılacağını ifade etti. Park Otomat Yönetim Kurulu Başkanı Gökhan Ceylan, yine çok sık karşılaşılan sorunlardan olan kısa süreli park konusunda açıklık getirerek, 10 dakikaya kadar hiç kimseden park ücreti almadıklarını belirtti. Ceylan, araçlarını park eden vatandaşların oradan ayrılırken muhakkak tahsilat fişlerini almalarını, böylece yaşanması muhtemel sorunların önüne geçileceğini söyledi.

PERSONEL EĞİTİMİ ÖNEMLİ
Yönetim Kurulu Başkanı Gökhan Ceylan, yerel basında firmaları hakkında çıkan haberler yüzünden böyle bir açıklama yapmaya ihtiyaç hissettiklerini dile getirerek Park Otomat’ın, Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’nin iştiraki Belde A.Ş. tarafından açılan ihaleye girerek 4 milyon 876 bin lirayla en yüksek teklifi verdiklerini ve ihalenin bir yıllık kira bedeli olan 1 buçuk milyonu da peşin ödediklerini söyledi. Yaklaşık 50 gündür hizmet verdiklerini kaydeden Ceylan, daha önceki firmanın çalıştırdığı personeller arasında çalışmaya devam etmek isteyenlerle yola devam ettiklerini, müşteri memnuniyeti ve personel eğitimleriyle ilgili eksiklikleri tespit ettiklerini kaydetti ve “Hal böyleyken daha önce iyi çalışan ekibin birden kötü çalıştığı iddia edilemez” dedi.

TARTIŞAN PERSONELİN İŞİNE SON
Eleştirilen konuların başında personelle vatandaş arasında yaşanılan tartışmaların geldiğini söyleyen Ceylan, “Tüm çalışma arkadaşlarımıza şartlar ne olursa olsun hiçbir vatandaşla tartışmamaları, sözlü atışma içerisine girmemeleri, kendilerine ağır hakaretler edilse dahi ses çıkarmamaları gerektiğini yönetim talimatı olarak iletiyoruz. Birebir ilişkilerde yaşanan tartışmalar Müşteri İlişkileri Departmanımıza iletildiğinde gereği yapılmaktadır. Geçtiğimiz haftalarda yaşanan ve yargı aşaması devam eden konularda şirketimizin duruşu bellidir. Vatandaşımızla tartışan çalışanımız haklı/haksızlık durumuna bakılmaksızın derhal işten çıkarılmıştır” dedi.

Eleştirilen konulardan birinin de zam konusu olduğunu dile getiren Ceylan, “Park ücretlerine yüzde 100 zam yapılmadı. Bu zamla ilgili hiçbir tasarrufumuz bulunmadığı gibi söz hakkımızda yoktur. Ulaşım, park ve ilgili alanlardaki ücret politikasının belirlendiği nokta UKOME’dir” şeklinde konuştu. Park Otomat’ın 40 yıldır ticaretin içerisinde olan bir aile şirketinin uzantısı olduğunu belirten Ceylan, beyaz eşyadan petrole kadar faaliyette birçok iş kolu içerisinde faaliyet gösterdiklerini ve insanların kendilerine olan güveninin her şeyden önemli olduğunu söyledi.

Oldukça teknolojik bir sistemle çalıştıklarını da sözlerine ekleyen Ceylan, otopark alanlarında ki verilerin 30 saniye de bir sistemlerine düştüğünü, online çalıştıklarını ve sektörde ilk kez İSO belgesi alan kurum olacaklarını vurguladı. Park alanlarında 10 dakikaya kadar hiçbir ücret talep edilmediğini özellikle belirten Ceylan, park hizmeti alan vatandaşların mutlaka görevlilerden tahsilat fişi almalarını söyledi. Ceylan, “Çalışmalarımızı yürütürken halkımızdan gelecek eleştiri, görüş ve önerilere ihtiyacımız var. Hizmet verdiğimiz caddelerde personelimizle yaşadıkları sorunları bize anında iletsinler. Mesai saatlerinde 324 14 24 nolu telefonumuzdan bize ulaşabilirler” dedi.

Okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan gazetemiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
  • Nuh Çimento İÖO velileri isyanlarda30 Aralık 2013 Pazartesi 16:27
  • Battalgazi ihmal kurbanı mı?30 Aralık 2013 Pazartesi 16:26
  • Şükrü Karabalık “Zübük Davası”ndan beraat etti30 Aralık 2013 Pazartesi 16:24
  • Şükrü Karabalık “Zübük Davası”ndan beraat etti30 Aralık 2013 Pazartesi 16:24
  • Sevda’nın rüyası ailesini hayata bağladı30 Aralık 2013 Pazartesi 16:20
  • Ünlü,“2014 yılı Kocaeli’nin yılı olacak”30 Aralık 2013 Pazartesi 16:13
  • Engelliler tiyatro oynadı30 Aralık 2013 Pazartesi 16:11
  • Kocaelispor artık meclis gündeminde30 Aralık 2013 Pazartesi 16:09
  • Muhtarlar SEDAŞ’tan memnun30 Aralık 2013 Pazartesi 15:57
  • Bakan Işık, esnafla buluştu30 Aralık 2013 Pazartesi 15:53
  • Tüm Hakları Saklıdır © 2013 Kocaeli Gazetesi | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
    Tel : (0 262) 323 39 17-18-19 | Faks : (0 262) 322 75 55 | Haber Yazılımı: CM Bilişim