• BIST 97.713
  • Altın 144,219
  • Dolar 3,5669
  • Euro 4,0007
  • Kocaeli : 12 °C
  • İstanbul : 18 °C
  • Sakarya : 12 °C

Sedaş Çağrı Merkezine Performans Ödülü

Sedaş Çağrı Merkezine  Performans Ödülü
SEDAŞ Çağrı Merkezi çalışanları, düzenlenen performans değerlendirme ödül töreni ile ödüllerini aldı

 

 

 

Elektrik dağıtım ve perakende satış hizmetlerinde Sakarya, Kocaeli, Bolu ve Düzce’de 1,5 milyon tüketiciye ve 3,3 milyon nüfusa hizmet vermek üzere görev yapan Çağrı Merkezinin,  çalışanları için her ay düzenlenecek olan performans değerlendirme ödül töreninin ilki gerçekleştirildi. Çağrı Merkezinde düzenlenen törende AKCEZ Müşteriler Grup Müdürü Orhan Sönmez ve Çağrı Merkezi Yöneticisi Efsun Ergin tarafından çalışanlara en iyi performans ödülleri verildi.

BAŞARIYA ODAKLANAN HİZMET

Orhan Sönmez, plaket töreninde çalışanlara çok önemli bir görevi yerine getirdiklerini belirterek,  “Sizlerin aldığınız eğitimlerde edindiğiniz bilgileri uygulamanız, takım çalışması yapmanız, bilgi paylaşımınız, tutum ve davranışlarınız, kaliteli ve güler yüzlü hizmet ve müşteri memnuniyetinin sağlanması yönünde sergilediğiniz performansın değerlendirilmesi sonucu en başarılı arkadaşlarımızı belirledik. 4 ilde 3,3 milyon nüfusa hizmet eden Çağrı Merkezimizde tüm arkadaşlarımızın başarıya odaklanarak çalıştığını biliyoruz. Ancak başarınızın görülmesi ve değerlendirilmesi iş hayatında çok önemli.  İş süreçlerinizi gerçekleştirirken ortaya koyduğunuz pozitif enerji ile verimliliğinizi ödüllendirmek istiyoruz. Performansınızla gösterdiğiniz farkındalığın değerlendirilmesi mutlaka sizleri daha çok motive edecektir. Bu ay ödül alan arkadaşlarımızı tebrik ediyoruz” dedi.

PERFORMANS ÖDÜLLERİ

Çağrı Merkezi çalışanlarından, Koray Dokumacı’ya, (İnbound) gelen çağrıların değerlendirilmesinde En İyi Performans ve En İyi Konuşma Kalitesi dallarında ödül verilirken, Backoffice ve Satış bölümlerinde görev yapan Hande Akın’a ve Bilal Azizan’a da En İyi Performans Ödülleri verildi.

ÖDÜLLÜ ÇAĞRI MERKEZİ

IMI Conferences tarafından Turkcell Global Bilgi ana sponsorluğunda 2012 yılında 7.’si gerçekleştirilen Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri içinde vatandaş odaklı hizmeti ön plana çıkaran SEDAŞ, En İyi Yeni Çağrı Merkezi seçilmişti. Elektrik Dağıtım Hizmetleri ve Perakende Satış Hizmetlerine yönelik tüketicilerin 7/24 arayarak telefon ve e-mail yoluyla bilgi ve hizmet alabildiği Çağrı Merkezi, bölgesinde en iyi çağrı merkezi ödülünü almasını son teknolojiye sahip bilişim altyapısı yanında, kuruluşundan bu yana sürekli geliştirerek gerçekleştirdiği yenilikçi uygulamalara borçlu.

Okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan gazetemiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
  • Güreşçilerin hedefi 1.Lig24 Mayıs 2017 Çarşamba 15:44
  • Atıcılarımız Türkiye Şampiyonu24 Mayıs 2017 Çarşamba 15:43
  • Metro Turizm amatör futbola desteğe hazır!24 Mayıs 2017 Çarşamba 15:40
  • Gönül Efe: Bayanlar da düşünülüyor24 Mayıs 2017 Çarşamba 15:39
  • Çetin Gürol: Spor muhabiri her işi yapar24 Mayıs 2017 Çarşamba 15:38
  • Öğütveren: Bu işi biliyor24 Mayıs 2017 Çarşamba 15:37
  • Yine farkını ortaya koydu24 Mayıs 2017 Çarşamba 15:35
  • Metin Özkan: Basınımız itici gücümüz oldu24 Mayıs 2017 Çarşamba 15:34
  • Sarıbay ve ekibi dur durak bilmiyor...24 Mayıs 2017 Çarşamba 12:43
  • Altın Kiraz’da final şöleni bu Cuma!24 Mayıs 2017 Çarşamba 10:36
  • Tüm Hakları Saklıdır © 2013 Kocaeli Gazetesi | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
    Tel : (0 262) 323 39 17-18-19 | Faks : (0 262) 322 75 55 | Haber Yazılımı: CM Bilişim