SEDAŞ’tan istihdama destek

2010 yılında kurulan ve 2012 yılında IMI Conferences tarafından 7’ncisi düzenlenen Türkiye Çağrı Merkezi yarışmasında, “En İyi, En Yeni Çağrı Merkezi”...

2010 yılında kurulan ve 2012 yılında IMI Conferences tarafından 7’ncisi düzenlenen Türkiye Çağrı Merkezi yarışmasında, “En İyi, En Yeni Çağrı Merkezi” ödülü alan SEDAŞ, istihdamını ve kapasitesini genişleterek, müşterilerine sunduğu kaliteli hizmet için belirlenen standartları sağlıyor, başarılı uygulamalarını sürdürüyor.

 

SEDAŞ İSTİHDAMI ARTIRDI

İlk çağrı merkezini 2010’da Gebze’de açan SEDAŞ, bu lokasyonunda 49 kişilik kadrosuyla 7/24 ihbar, şikayet ve talep almaya ve müşterilerine hizmet sunmaya devam ediyor. Daha sonra ikinci çağrı merkezini devreye alarak 76 çalışan ilavesiyle, çağrı merkezi personeli istihdam sayısını toplamda 125’e çıkardı. SEDAŞ çağrı merkezine ulaşan aramaların, çağrı merkezi yönüne yapılan toplam arama sayısının yüzde 95’inin üzerinde olmasını sağlayacak.

#

26 Eki 2016 - 15:36 Kocaeli- Ekonomi

Son bir ayda kocaeligazetesi.com.tr sitesinde 3.521.331 gösterim gerçekleşti.


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Kocaeli Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Kocaeli Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Haber ajansları tarafından servis edilen tüm haberler Kocaeli Gazetesi editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Kocaeli Gazetesi değil haberi geçen ajanstır.