• BIST 106.843
  • Altın 142,630
  • Dolar 3,5367
  • Euro 4,1209
  • Kocaeli : 16 °C
  • İstanbul : 24 °C
  • Sakarya : 19 °C

Sepaş Enerji, artan hizmet kalitesiyle müşterilerinin yüzünü güldürüyor

Sepaş Enerji,  artan hizmet kalitesiyle müşterilerinin yüzünü güldürüyor
Sepaş Enerji, müşterilerine verdiği hizmeti bir adım daha ileriye taşımak ve sağladığı hizmette fark yaratmak için büyük bir değişim içerisine girdi.

Yenilenen marka kimliği ve vizyonunu A’dan Z’ye bütün hizmetlerine yansıtan Sepaş Enerji, bu değişim ile müşteri odaklı çalışma anlayışını bir kez daha ortaya koyuyor.

 

2014 yılı başından itibaren başlayan büyük değişim ile Sepaş Enerji,  sunduğu her hizmette önemli bir iyileştirme gerçekleştirmeye başladı. Bu amaçla çeşitli çalışmalar gerçekleştiren şirketin, attığı en önemli adımlardan biri de müşteriye verdiği değeri yansıtarak düzenlediği tüketici bilinçlendirme kampanyaları oldu. Enerji verimliliği ve uygun maliyetli elektriğe geçiş konusunda yapılan bilinçlendirme kampanyaları ile çeşitli seminerler ve etkinlikler düzenleyen Sepaş Enerji, müşterilerini aldığı hizmet konusunda her fırsatta bilgilendirmeye, serbest tüketicilik ve sektörle ilgili farkındalık yaratmaya devam ediyor. Müşterilerine yenilikçi çözümler sunmak için satış ve pazarlama faaliyetlerinde de önemli projelere imza atan Sepaş Enerji, Türkiye elektrik sektörü için bugüne kadar yapılmış en geniş kapsamlı pazar araştırması olan “Elektrik Piyasası Pazar Analizi” ile Türkiye Araştırmacılar Derneği’nden ödül almaya da hak kazandı. Konuyla ilgili açıklama yapan Sepaş Enerji Genel Müdür Vekili Mustafa Ensari, “Müşterilerimiz bizim için çok değerli. Kurulduğumuz günden bu yana üstüne basarak vurguladığımız konuların başında tüketicinin bilinçlendirilmesi geliyor. Bu anlamda halen sürmekte olan çeşitli çalışmalar gerçekleştiriyoruz. Ancak bunun yanı sıra, verdiğimiz hizmet kalitesini her geçen gün daha ileriye taşımak için aynı zamanda büyük bir yenilik içerisine de girdik. Bu kapsamda müşterilerimize birçok konuda kolaylık sağlıyoruz. Amacımız, tüketicilerin beklentilerini en yüksek seviyede karşılamak. Tüketicilerimiz bundan sonra Sepaş Enerji’den aldığı her hizmette önemli bir fark hissedecek. Biz de aynı amaç doğrultusunda çalışmalarımızı her geçen gün geliştirmeye devam edeceğiz” dedi. Ensari, müşteri memnuniyeti açısından tüketicilerin sektörel algısına, beklentilerine büyük önem verdiklerini belirterek,  “Değişim ve gelişim stratejilerimizi de yaptırdığımız araştırma sonuçları ile paralel bir şekilde kurguluyoruz” dedi.

 

Sepaş Enerji Müşteri Hizmetleri Merkezleri’nde 180 derece değişim

Sepaş Enerji, tüketicilerine danışmanlık etmek, kaliteli hizmet sağlamak, satış esnasında ve sonrasında her türlü talep, sorun ve önerilerine uzman kadrosu ve sağlam altyapısıyla ile cevap vermek için Müşteri Hizmetleri Merkezleri’nde 180 derecelik bir değişim gerçekleştirdi.

 

Sepaş Enerji Müşteri Hizmetleri Merkezleri müşterilerin abonelik işlemlerini hızlı bir şekilde gerçekleştirmenin yanı sıra, serbest tüketicilik satış işlemlerinin yapıldığı; satış esnasında ve sonrasında her türlü talep, öneri ve şikâyete uzman bir kadro ve sağlam bir altyapı ile cevap verildiği ve kurumsal kimliğin yansıtıldığı birimlere dönüştürüldü. Müşteri Hizmetleri Merkezleri çalışanları, müşterilerin işlemlerini gerçekleştirirken, aynı zamanda elektrik abonelikleri ile ilgili her türlü konuda da danışmanlık sağlıyor. 

Sepaş Enerji Müşteri Hizmetleri Merkezleri’nde sistemsel düzenlemeler sonucu yapılan iyileştirmelerle ödemeden online işlemlere kadar tüketicilerin hayatını kolaylaştıracak birçok yeni uygulama hayata geçirildi. Bu kapsamda, müşteriler biriken elektrik faturalarını kredi kartıyla ve kredi kartlarına sağlanan taksit imkanıyla ödeyebiliyor. Faturalar ise serbest tüketici statüsündeki müşterilere mail ve SMS yolu ile ulaştırılıyor. Ayrıca yakında devreye alınacak Sepaş Enerji Online İşlem Merkezi ile müşteriler, evinden çıkmadan ihtiyaç duyduğu pek çok işlemi de online olarak yapabilecekler.

 

4 il merkezinde ve 27 ilçede yer alan Sepaş Enerji Müşteri Hizmetleri Merkezleri’nde, artık tüketiciler tek seferde tüm işlemlerini rahatça halledebilecek ve alanında uzman çalışanlardan hizmet alabilecekler. Bütün bunların yanı sıra, müşteri memnuniyeti ilkesinden taviz vermeyen Sepaş Enerji, müşteri hizmetleri çalışanlarını gizli müşteri ziyaretleri ve müşteri memnuniyeti anketleri ile de denetliyor

 

Faturaların yeni adresi Faturamatik

Tüketicilerine daha hızlı ve sorunsuz bir ödeme kolaylığı sağlamayı amaçlayan Sepaş Enerji, fatura ödeme merkezlerini de değiştirdi. Sepaş Enerji müşterileri, 21 Ekim Salı günü itibarıyla elektrik faturalarını Sakarya, Kocaeli, Bolu ve Düzce illerinde Sepaş Enerji Yetkili Hizmet Noktası tabelasına sahip tüm Faturamatiklerde hizmet bedeli adı altında ek bir ücret ödemeden yatırabilecekler.

 

Sepaş Enerji Yetkili Hizmet Noktalarında, elektrik faturalarına ait yapılan tüm ödemeler, online olarak Sepaş Enerji müşteri bilgi sistemine anında yansıyacak.

 

Sepaş Enerji müşterileri, faturalarını aynı zamanda PTT’ye gişe önünden; anlaşmalı bankalara ise otomatik ödeme talimatı ve internet bankacılığı ile ödemeye devam edebilecekler.

 

Şirket, önümüzdeki dönemde de yenilikçi anlayışı çerçevesinde ve hayata geçireceği yeni yatırımlarla hizmet kalitesini en üst seviyede tutmayı hedefliyor.

Okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan gazetemiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2013 Kocaeli Gazetesi | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : (0 262) 323 39 17-18-19 | Faks : (0 262) 322 75 55 | Haber Yazılımı: CM Bilişim