• BIST 106.736
  • Altın 141,502
  • Dolar 3,5272
  • Euro 4,1139
  • Kocaeli : 22 °C
  • İstanbul : 25 °C
  • Sakarya : 22 °C

Tüm mal varlığına el konuldu

Tüm mal varlığına el konuldu
Geçtiğimiz günlerde OHAL kanunları kararnamesiyle sahibi olduğu Bizim Kocaeli Gazetesi kapatılan Güngör Arslan’ın gazeteye ait mal varlığının yanı sıra tüm şahsi mal varlığına el konuldu

Geçtiğimiz günlerde OHAL kanunları FETÖ/PDY mücadele kapsamında yayınlanan kararname ile Bizim Kocaeli Gazetesi mühürlenerek kapatılmıştı. Gazetenin kapatılmasıyla birlikte gazetenin sahibi Güngör Arslan polis ekiplerince gözaltına alındı. Gazetenin tüm demirbaşlarına el konulurken emniyette gözaltında bulunan Güngör Arslan’ın Bizim Kocaeli Gazetesi’ne ait ve şahsına ait tüm varlığına el konulduğu öğrenildi.

Okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan gazetemiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
Bahceliye iftira atarsan
01 Ağustos 2016 Pazartesi 15:14
15:14
bu adam ramazan ayinda sayin bahceli izmitte iftar verecegi zaman sayin bahceli icin akpli dedi ve insanlara neden o kadar pahali yemeklerle iftar actirtiyor dedi.fetocu oldugu bastan belliydi.o donem meralciler hep sayin bahceliyi kotuluyorlardi.bu gungor arslanda onlara dahil olmustu.kaldiki sayin bahceli ameliyat parasini bile cebinden oder yetimlwri sevindirir.Sayin Bahceliye attigi iftirayi yuce mevlam kendi basina cevurdi.
Mükremin
31 Temmuz 2016 Pazar 17:55
17:55
YALAN DOLAN HABER,KALEMLE TETİKÇİLİK,ŞANTAJLA REKLAM ALMA VS...ETME BULMA DÜNYASI,İÇERİ ALMAKTA GEÇ BİLE KALDILAR
musa D.
31 Temmuz 2016 Pazar 17:43
17:43
çok kişinin ahını aldın araştırmadan yalan yalnış kulaktan duyma haberler yaparsan sonun böyle olur şimdi kendi başına geldi anlat anlatabilirsen.Allah affetsin
objektif esnaf
31 Temmuz 2016 Pazar 16:14
16:14
iki gün öncesinde bu adamın başına gelecek var, cami duvarına işeyip duruyo dedim, olan oldu.
NEYZEN
31 Temmuz 2016 Pazar 14:35
14:35
Yapmayın yavvv.
Bu adam Eski tüfek SOLCU ayaklarında idi FETÖ bunuda yemleyerek DEVŞİRDİ.mi
Fetönün "karhanesinde" nemalanan fino tetikçi yazan,çizen,iftira eden yüzlerce sinden birisi imiş miiii.
Dünya At gölügü ile iyi görülemez.
Musa tak
31 Temmuz 2016 Pazar 09:08
09:08
Elde ettiği paralar ahlaki değildi.hakettiği yere gitmiş
Fatih