• BIST 107.882
  • Altın 143,804
  • Dolar 3,5304
  • Euro 4,1439
  • Kocaeli : 26 °C
  • İstanbul : 25 °C
  • Sakarya : 26 °C

Turkcell’de işlem süresi hızlandı

Turkcell’de işlem süresi hızlandı
Türkiye genelindeki 1030 mağazasında büyük dönüşümün ilk adımı için 20 milyon liralık yatırım yapan Turkcell, müşterinin mağazada işlem süresini yüzde 30 azaltmayı başardı.

Tamamı eğitimden geçen ve tabletle donatılan mağazalardaki 5 bin çalışanın her biri müşterilerin tüm işlemlerini yapabilecek duruma geldi.

Turkcell Mağazaları’ndaki dönüşümün ilk adımı olan bu projenin Türkiye’de bir ilk olduğunu belirten Turkcell Genel Müdür Yardımcısı Murat Erkan, “Daha önce mağazalarımızda işlemler masaüstü bilgisayarlar üzerinden yapılabiliyordu. İşlem için gelen müşterilerimiz, bilgisayarın boşalmasını bekliyordu. Şimdi ise müşterilerimiz mağazaya girdiğinde bir arkadaşımız tabletiyle yanına gidecek ve hızlıca işlemini gerçekleştirecek” dedi.

 

20 MİLYON LİRALIK YATIRIM

Mağazalarında büyük bir dönüşümün ilk adımını 20 milyon liralık yatırımla atan Turkcell, müşterilerinin sıra beklemeden işlemlerini hemen yapması için Türkiye’de bir ilke imza attı. Ülke geneline yayılan 1030 Turkcell İletişim Merkezi’nde çalışan 5 bin kişiye cihaz satışından numara taşımaya, sabit internet aboneliğinden GSM aboneliğine kadar her işlemi tabletten yapabilecek eğitimi veren ve onları tabletle donatan Turkcell, en uzun işlem süresi olan cihaz satışındaki işlem süresini yüzde 30 azaltmayı başardı. Sektörde bir ilk olan bu dönüşüm sayesinde Turkcell Mağazası’na giren müşterinin yanına bir çalışan gidecek ve başka bir yere yönlendirmeden işlemini hemen orada yapacak.

 

DÖNÜŞÜMÜN İLK ADIMI MÜŞTERİ ODAKLI

Mağazalardaki büyük dönüşümün ilk adımında müşteriye odaklandıklarını söyleyen Turkcell Genel Müdür Yardımcısı Murat Erkan, “Öncelikle daha iyi hizmet verebilmek için bilgi ve teknolojik altyapımızı yeniliyoruz. Önümüzdeki yılın ilk çeyreğinde mağazalarımızdaki dönüşümü tamamlamayı planlıyoruz” dedi. Dönüşüm öncesinde bayiye gelen müşterilerin hat açma kapama, abonelik, numara taşıma, cihaz satışı gibi işlemlerin sadece bayide bulunan bilgisayarlar üzerinden yapılabildiğini anlatan Murat Erkan, “Hayata geçirdiğimiz bu projeyle tüm işlemler tabletten yapılabilecek. Sektörü ilklerle tanıştıran Turkcell, mağazacılıkta da bir ilki gerçekleştirdi” diye konuştu.

Okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan gazetemiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
  • Huzur Esnaf Lokantası açıldı22 Temmuz 2017 Cumartesi 15:55
  • Vodafone’da önemli atama20 Temmuz 2017 Perşembe 16:23
  • FDN’den Değirmendere’de deniz manzaralı dubleksler19 Temmuz 2017 Çarşamba 15:40
  • Göçmen Börekçisi’nden büyük jest19 Temmuz 2017 Çarşamba 13:46
  • Gürsu’nun iş yerini Başkan Baran açtı18 Temmuz 2017 Salı 16:24
  • Gözleme Cafe’yi Baran açtı18 Temmuz 2017 Salı 16:18
  • Hyundai Assan ödüle doymuyor18 Temmuz 2017 Salı 14:59
  • Yaşar kardeşler petrol istasyonu açtı17 Temmuz 2017 Pazartesi 13:17
  • Öz Coşkunlar’dan muhteşem açılış15 Temmuz 2017 Cumartesi 12:02
  • TEKZEN artık 41 Burda’da14 Temmuz 2017 Cuma 12:04
  • Tüm Hakları Saklıdır © 2013 Kocaeli Gazetesi | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
    Tel : (0 262) 323 39 17-18-19 | Faks : (0 262) 322 75 55 | Haber Yazılımı: CM Bilişim