• BIST 83.048
  • Altın 147,273
  • Dolar 3,7683
  • Euro 4,0468
  • Kocaeli : -4 °C
  • İstanbul : 5 °C
  • Sakarya : -3 °C

Ünlü: Terörün sorumlusu AKP iktidarıdır

Ünlü: Terörün sorumlusu AKP iktidarıdır
Basın toplantısında yaşanan terör olaylarını değerlendiren MHP’li Aydın Ünlü, “1 Kasım’da milletvekilleri değil, siyasi ideolojiler oylanacak. O yüzden sıralamalar çok önemli olmayacak” dedi.

MHP Kocaeli aday adayları listesi için tıklayın

MHP İl Başkanı Aydın Ünlü, düzenlediği basın toplantısı ile gündeme ilişkin açıklamalarda bulundu. Dağlıca ve ardından Iğdır’da yaşanan terör saldırılarındaki şehit sayısının fazla olduğunun altını çizen Ünlü, Türkiye’nin ardından sözün bittiği yerde olduğunu söyledi.

 

CEYHAN’A GÖNDERME

AKP’nin bugün kalleş dediği teröristlerle 13 yıldır ortaklık içinde olduğunu belirten Ünlü, “Aklınız başınıza yeni mi geldi? Türk milletinin yoğun acı yaşadığı günlerde siyasi polemiğe girmek istemiyoruz. AKP’nin buzdolabına koyduğu çözüm sürecini biz çöpe attık. Ey AKP İl Başkanı Şemsettin Ceyhan, Barzani denen teröriste Türkiye’de ev sahipliği yapmaktan utanmadın da HDP ile koalisyon yapmaktan mı utanıyorsun” açıklamasında bulundu.

 

AĞIR SÖZLER KULLANDI

Ünlü, şöyle konuştu: “Şemsettin Ceyhan, bu kentte Apo bayrağı açanlara yol verilirken, Türk bayrağı açanlar gözaltına alınmasından, ‘Ermeni soykırımı vardır’ diyen adamın bakan yapılmasından, Öcalan’a sayın denilebiliyor diyen Bülent Arınç’tan utanmıyorsunuz da, hainlerle hükümet kurmaktan mı utanıyorsunuz? Açılımı ayaklar altına aldığınızda sizi belki muhatap alırız” ifadelerini kullandı.

 

BİLETİNİZ KESİLDİ

“Ceyhan’ın içi rahat olsun” diyen Ünlü, açıklamasında şu sözlere yer verdi: “Türkiye’nin teminatı MHP 46 yıldır vardır, bundan sonra da var olacaktır. Bu millet AKP’nin ipiyle inilmeyeceğini gördü. AKP’nin yarın ne yapacağı belli olmaz, eğer işinize gelirse hainlerle yine çıkıp şarkı söylersiniz. Güven vermiyorsunuz, artık bittiniz” dedi.

 

ABESLE İŞTİGAL

Kamuoyunda yaşanan terör olaylarından MHP’nin koalisyona girmemesine bağlanmasına hakkında da konuşan il başkanı Aydın Ünlü, “Bu yorumu MHP’ye oy veren yüzde 16’lık kesim yapmıyor. HDP-AKP-CHP hep birlikte MHP’ye saldırıyor. MHP ülkenin çimentosudur. Tek bayrak dedikçe saldırı devam edecektir. CHP ile tiyatro oynayanlar, MHP ile 2 saat görüşme yaparak sorumluluğu bize atmak abesle işgaldir. Süreci anlatmaya devam edeceğiz. PKK silahlanıyor derken piknik yapıyorlar diyorlardı. Milleti kandıranların vatandaşa verecekleri hesapları vardır. Sorumlu AKP’dir” diye konuştu.

 

İKİ KUTUPLU SEÇİM

1 Kasım seçimleri ile ilgili aday belirleme süreci hakkında da bilgi veren Ünlü, “Yapılacak değerlendirme sonrasında sıralama ortaya çıkacaktır. 1 Kasım seçimleri bugünkü gündemle olmayacak. Ülkemizi daha zor günler bekliyor. 1 Kasım’da ideolojiler oylanacak. Başkanlık sistemi isteyenlerin ve ülkemi böldürmeyeceğim diyenlerin seçimi olacak. İki kutuplu bir seçim geçireceğiz” şeklinde konuştu. Serkan BORLAK

Okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan gazetemiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar
saffet
09 Eylül 2015 Çarşamba 15:15
15:15
yağmur çok yağdı sokaklar sel,geçen aylarda göktaşı teğet geçti dünyayı,incir bu sene az,üzüm de öyle ah be AKP yapma ya bizi biraz rahat bırak bak kafamıza taş düşerse senden bilecek zeka özürlüler artıyor kendinize gelin ....
kartal
09 Eylül 2015 Çarşamba 12:34
12:34
Siyasetçilerimize tavsiyelerimiz birbirinize çamur atmayın. Birlik ve Beraberlik döneminde olduğumuzu unutmayın. Vatandaşlar olarak daha çok canların yanmaması için hep beraber terör belasını lanetlememiz gerekiyor. İnşallah yakın zamanda bu millet bu beladan kurtulacaktır.
hasan
09 Eylül 2015 Çarşamba 08:27
08:27
ya arkadaş bu MHP ne kadar yüzsüz
seçmen
08 Eylül 2015 Salı 22:48
22:48
İnsanların yüzsüzlüğünü kan terör üzerinden şehit üzerinden nemalanmaya kalkanlardan iğreniyorum.onları dinledikce gördükçe hayvanları daha çok seviyorum.
vatandaş
08 Eylül 2015 Salı 22:33
22:33
Yüssüzlüğün böylesine pes denir.ankaranın ötesine geçtinizmi hiç*resmen oraları onlara bıraktınız meclisi bu pisliklerle doldurdunuz.chp ye benzediniz.istemezük allah senin gibileri bildiği gibi yapsın.
ilö
08 Eylül 2015 Salı 21:55
21:55
Eşmeli yapmabe.Yazıklar olsun sana .seni vicdanınla başbaşa bırakıyorum....Bitirdin kendini....
İzmitli
08 Eylül 2015 Salı 19:40
19:40
Ülkeyi bu hale AKP'getirdi...

Çözüm süreci adı altında terör örgütlerinin güçlenmesi sağlandı...Sokakları yakıp yıkan,insanların malına canına kast eden terör örgütlerine fiske bile vurdurmadılar,kolluk güçlerine sakın ha dokunmayın burunları bile kanarsa sürülürsünüz vb..oysa ekmeği için,hakları için sokakta yürüyen işçi emekçiye diktatorya tarafından gelen talimatla dövüldüler,coplandılar,biber gazları canından bile olanlar oldu!..

Zaten bu iktidar İşçi,Emekli ve Esnafı sevmiyor,AKP'iktidarı baronları,holding patronlarını,hırsızları seviyor.Ülkenin tüm kurumları,fabrikaları satıldı yağmalandı peşkeş çekildi,bu işletmeler satılacağına iyileştirme yapılmalıydı.Bunların geneli AKP'li yandaşlara satıldı.Ülke yağmacıların elinde oyuncak oldu kanunları bile kendilerine göre uyarladılar.Tarım ve hayvancılık bile bitme noktasında!..

AKP'li belediyelerde israf,saltanat yandaşlara koltuklara yüksek maaşlar,makam ve kiralık araçları,devlete ait lüks telefonlar...boşa harcanan kaynaklar ve reklam giderleri...Gelelim haberin konusu teröre;Terör örgütleri hiç bir zaman AKP'iktidarında olduğu gibi güçlenmemişti terör örgütlerinin her türlü gayrimeşru işlerine göz yumdular güçlenmelerini sağladılar!..Ülkede sınır kavramı kaldırıldı sınırlar delik deşik oldu elini kolunu sallayan sınırdan gelip geçti kimse ne sin kimsin demedi!..

Ülkemize yabancı ajan ve teröristler doldu taştı!Sınırlar dağlık bölgelerden ileri saflara düzlük bölgelere ilerletilmeliydi dağlık bölgede sınırmı olur?..ve şimdi yapılan duvar daha önceleri yapılmalı önlerine tel örgü çekilmeliydi.Asker neden teknik donanıma sahip değil;Amerikan askerlerinin giydiği kıyafetlere bakıyoruz son sistem kaliteli,bizim asker sanki fakir ülke askeri can yeleği yok,ayakkabı kalitesi,başında çelik miğfer yok,gece görüş gözlüğü,mayına dayanıklı ulaşım aracı,

yolda seyir ederken havadan refakat yok;insansız hava aracı ve savunma helikopterleri nerede?..Ülke fakir olsa neyse;trilyonluk zıhlı lüks makam araçları olmasa neyse!..ülkeyi yönetenlerin ultra lüks yaşantıları servetleri olmasa neyse!vergi adaletsizliği olmasa neyse!vergi vermekten inleyen işçi emekçi,esnaf olmasa neyse!....Sen askere gereken teknik olanakları sağlama ondan sonra alın yazısı de...Maden ocaklarında olduğu gibi (bu işin fıtratında var ya...)

zaten AKP've benzer partilere oy verenlere;işçi emekçi,esnaf,emeklilere akıl mantık el vermiyor..İşçiliği emeği ayaklar altına alan bu iktidar değilmi?Esnafı büyük zincirler karşısında korumayan vergiden ezilmesini sağlayan yok olmasına sebep olan bu iktidar değilmi,Emekliyi yoksulluğa mahkün eden bu iktidar değilmi?Ülkde insanları ayrıştıran kutuplaştıran bu iktidar değilmi?İnsanların doğduğu yerde ekmek yemelerini önleyen oralara yatırım yapmayıp göç etmelerine neden olan bu iktidar değilmi?

Göçler sonucu insanların sosya-ekonomik sorunlar sonucu eriyip gitmelerine ailelerin dağılmasına neden olan bu ikdidar değilmi?TV'dizilerinden ve insanların fakirleştirilmesinden Türk toplum ve aile yaşantısına darbe vuran bu iktidar değilmi?Hırsızlığı muteber kılan topluma kanıksattıran bu iktidar değilmi?Dürüstlerin dışlanmasına dürüst insanların yönetici yapılmadığı iktidar bu iktidar değilmi?.....AKP'kirli bir iktidardır...Söylem ve uygulamalar tamamen zıttır yani hep yalan,yalan,yalan...

Ülkemiz uçuruma doğru gitmekte;henüz yol yakınken iş işten geçmeden..sonra ah,vah para etmez;CHP'ye şans vermeliyiz sosyal demokratları denenmeli onlara güvenmeliyiz.AKP'hep yalan konuşmakta CHP'koalisyon teklifi götürmemiş 2,5'aylık geçici seçim hükümeti teklif etmişler..AKP'devleti ve devlet kurumlarını babasının malı gibi yönetmekte ve istemektedir,AKP'vatanı bile üç,beş eşkiyaya teslim etmedimi?..
DOGRUSOZ
08 Eylül 2015 Salı 19:21
19:21
SORUMLU KENDINE MILLETINE INANMAYIP HUKUMETTEN KACANLARDIR
1 KASIM DA GORECEKSINIZ..
INSALLAH MEGLISTE BILE GORMEYECEGIZ SIZIN GIBI KACAKLARI
alaaddin