• BIST 82.300
  • Altın 148,344
  • Dolar 3,8298
  • Euro 4,0711
  • Kocaeli : 4 °C
  • İstanbul : 4 °C
  • Sakarya : 4 °C

World Food 2015’te “YÖRE” rüzgârı

World Food 2015’te “YÖRE” rüzgârı
İstanbul CNR EXPO Fuar Merkezi’nde 3 Eylül 2015’te başlayan WorldFood 2015 Gıda fuarı yoğun bir katılımcı desteği altında Pazar günü sona erdi.

Çok sayıda yerli ve yabancı ziyaretçiyi ağırlayan gıda fuarı ile birlikte IPack Turkey makine ekipmanları fuarı da ziyaretçileri ile buluştu.

Bu yıl 23.’sü gerçekleşen fuara 400’e yakın katılımcı firma, 27 yabancı ülke katılım sağlarken firmalar ürünlerini 6 ayrı salonda sergileme imkânı buldular.

Gebze merkezli Yöre Group’ta fuarda açtığı stantla yerli ve yabancı birçok davetliye zengin ürün çeşitlerini ve yeni ürün guruplarını tanıtma fırsatı buldu.

Peynirci Baba Kahvaltılık Marketleri’nin de iştirakleri arasında yer aldığı Yöre Group, fuarda zeytin, peynir, turşu ve Gurme gruplarını tanıtırken, kalabalık bir ekiple ziyaretçilere hizmet verdi.

Zaman zaman yurt dışı misafirleri de stantta ağırlayan Yöre Group yetkilileri, fuar boyunca birçok yurt dışı bağlantısını da gerçekleştirme başarısı gösterdi.

Zeyşah, Peyşah, Yeşil Akçaabat, Doyca, Ünlü ve Yöre markalı ürün çeşitlerini gelen misafirlere de ikram eden Yöre Group, ilk kez piyasaya sunduğu ve 30gr’lık paketler halinde üretilen Tat Bitir isimli zeytin grubunu da ziyaretçilerin beğenisine sundu. İhracat markası Sosero markalı ürünleri de stantta sergileyen firmanın bu ürün grubu da yabancı misafirler tarafından büyük beğeni topladı.

 

KESKİN: SEKTÖRDE ÖNEMLİ BİR OYUNCUYUZ

Fuar boyunca gelen davetliler ile yakından ilgilenen Yöre Group Yönetim Kurulu Başkanı Ali Keskin fuarı değerlendirirken, gösterilen ilgi den son derece memnun olduğunu belirtti.

Yöre isminin artık sektörde bir marka olduğunu gerek üretim aşamasında gerekse pazarlama alanında bunu gösterdiklerini belirten Keskin, “ Bugün gurup şirketlerimizle birlikte halkımıza en iyi ürünleri kalite, hijyen ve fiyat noktasında en uygun bir şekilde ulaştırmayı hedeflemiştik. Bugün 20.yılını kutladığımız,  70’e yakın Peynirci Baba mağazalarımızla yöresel damak tadımıza uygun her yöreden ürünleri müşterilerimizle buluşturmaktayız.

Üç ayrı üretim tesisimizde Ar-Ge destekli kaliteli ürünleri raflarımıza taşımaktayız. Zeytin, süt ve süt ürünleri, Gurme grup ürünlerimiz ve turşu çeşitlerimizle hep daha iyi ve daha kaliteli ürünlere yönelmekteyiz. Yöre Group olarak artık istihdama da önemli bir katkı sağlamaktayız. 600’ü aşkın çalışanımız, birçok tedarikçimiz ve yerli yabancı müşterilerimizle Yöre Group artık sektörün önemli bir oyuncusu olarak öne çıkmıştır” dedi.

 

İHRACAT HAMLELERİMİZ DEVAM EDİYOR

Worl Food 2015’in bu yıl çok daha kalabalık ve özellikle yabancı katılımcıların fazlalığı ile dikkat çektiğini belirten Keskin, “ Grup olarak geçtiğimiz yıl ve bu yıl ihracata çok önem verdik. Halen 10’un üzerinde ülkeye sağlıklı ve kaliteli ürünler göndermekteyiz. Almanya, Avusturya, Hollanda, Belçika, Rusya, Ukrayna, Azerbaycan ve KKTC gibi ülkelerin marketlerinde artık Yöre ürünleri tüketicilerle buluşuyor.

Bu fuarda da birçok yabancı firmalar işbirliği ve ihracat için görüşme yaptılar. Markamıza ve kalitemize güvende her zaman iddialıyız. Bunu ziyaretçilerimizin standımızdan memnun ayrılmasından ve ürünlerimize olan ilgilerinden de anlıyoruz. Yöre Group artık ülkemizin sektördeki kalıcı ve etkili bir ismidir. Bunda emeği geçen başta yönetim kurulumuz, çalışanlarımız, tedarikçilerimiz ve tüm müşterilerimize teşekkür ediyorum” dedi.  

Okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan gazetemiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2013 Kocaeli Gazetesi | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : (0 262) 323 39 17-18-19 | Faks : (0 262) 322 75 55 | Haber Yazılımı: CM Bilişim