• BIST 108.392
  • Altın 143,096
  • Dolar 3,5312
  • Euro 4,1330
  • Kocaeli : 21 °C
  • İstanbul : 22 °C
  • Sakarya : 21 °C

Yaz gelini olacaklar dikkat!

Yaz gelini olacaklar dikkat!
Dr. Fevzi Özgönül, “Yaz gelinleri diğer gelinlerden biraz daha şanssızdır. Çünkü eğer kilo problemi yaşıyorlarsa kilolarını kapatacak kadar kalın gelinlik giyemeyecekleri ve tüm gözler üzerlerinde olduğu için o en mutlu günlerinde doyasıya eğlenemeyecekle

Benim tavsiyem, bu durumu boş verip bu mutlu günlerinde doyasıya eğlenmeleri. Fakat ister istemez gelinlik provalarında biraz daha sıkı bir gelinlik almaya çalıştıkları için bazen düğün günü gelinliklerinin bile içerisine girmekte zorlanabilirler.

Bu durumla karşılaşmak istemeyen gelinlere son 1 hafta uygulayabilecekleri önerilerim olacak. Unutmayın, son 1 hafta bu önerilerin dışına çıkmazsanız ve yakın bir zaman diliminde diyet (son 2 ay içerisinde) yapmadıysanız ve en önemlisi şeker hastalığı, insülin direnci, hipoglisemi veya tiroidin yavaş çalışması gibi bir rahatsızlığınız yoksa bu son hafta uygulaması size 1 bedene kadar küçülme sağlayabilir.

 

Dr.Fevzi Özgönül, gelinlere özel 6 günlük beslenme düzenini şöyle belirtti:

DÜĞÜN GÜNÜ: Sabah elma sirkeli suyunuzu içtikten sonra 1 haşlanmış yumurta 2-3 zeytin yiyerek güne başlayın.

Öğlen yemeğinde 1 kâse yoğurt, 3-4 tam ceviz ve 1 avuç kadar meyve yiyebilirsiniz.

Akşam bol eğlenmeyi ve düğün yemeklerinden yemeyi unutmayın.

Son hafta heyecan çok yüksek olacağı için çok açlık hissetmeyeceksiniz. Bu önerilerimizi arada tekrar etmeyin. Bu önerilerimiz düğüne son bir hafta kala başlanıp düğün günüyle sonlanır.

Yukarıda bahsettiğim bir rahatsızlığınız varsa sakın uygulamayın.

Öğlen yemek miktarını seçerken her gün tabaktaki miktarı biraz artırabilirsiniz fakat 1 tabaktan fazlasına çıkarmayın.

Kesinlikle arada atıştırmayın ve su içmeyi unutmayın.

Hareketleri de sakın unutmayın 

 

6 GÜNDE ZAYIFLAMA REHBERİ

1.  ve 2. GÜN: Güne erken başlamaya çalışın. Sabah kalkınca 1 bardak suya 1 tatlı kaşığı elma sirkesi koyup için ve 30 dakika bekleyin, sonrasında kahvaltınıza başlayın kahvaltınızda ekmek olmayacak, beyaz peynir, ceviz içi, biraz domates ve salatalıkla 10 sap maydanoz olsun. 1 adet yumurta yiyebilirsiniz.

Aralarda kesinlikle 1 fındık tanesi bile yemeyin, Bol su için, çok açlık hissederseniz ayran veya süt içebilirsiniz.

Öğlen yemeğinde 1 tabak dolusu etli veya tavuklu bir sebze yemeği yanında 2-3 ceviz yiyin.

Saat 19.00’da (öğlen yemeğini en geç 14.00’te yemeniz gerekiyor) bir kâse (normal büyüklükte) yoğurt içerisine 1 avuç kadar meyve rendeleyin ve 2-3 cevizle bunu yiyin.

Öğün aralarında içebildiğiniz kadar su için, gece çok açlık hissederseniz 1 bardak süt veya ayran içebilirsiniz.

Akşamüzeri 1 saat kadar yürüyüş yapın ve gece yatmadan önce 3 kez 2’şer dakika zıplayın.

 

3.  ve 4. GÜN: Sadece sabah yumurta yemeyin, diğer her şeyi aynı şekilde yapın, sadece saat 19.00’da yoğurt-meyve ve ceviz yerine 1 büyük bardak ayran ve soda için.

Yürüyüşü ve geceleri yatmadan önce zıplamayı unutmayın.

Okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan gazetemiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2013 Kocaeli Gazetesi | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : (0 262) 323 39 17-18-19 | Faks : (0 262) 322 75 55 | Haber Yazılımı: CM Bilişim