• BIST 89.695
  • Altın 145,769
  • Dolar 3,6139
  • Euro 3,9332
  • Kocaeli : 7 °C
  • İstanbul : 8 °C
  • Sakarya : 7 °C

Yelkenler “For(d)a!..”

Yelkenler “For(d)a!..”
Geleneksel Açık Deniz 10. Ford Otosan Kupası Yelken Yarışları başlıyor.

İzmit Parkuru’nda düzenlenecek ve iki gün sürecek yarışta, bölge sporcuları Optimist - Laser - Pirat sınıfı tekneleriyle açık denizde hünerlerini sergileyecek. Ford Otosan sponsorluğunda, İzmit Yelken Kulübü desteğiyle düzenlenecek Geleneksel Açık Deniz 10. Ford Otosan Kupası Yelken Yarışları, bu yıl 5-6 Eylül tarihlerinde İzmit Yelken Kulübü parkurlarında yapılacak ve denizlere gönül verenler bir araya gelecek. İstanbul, Sakarya ve Kocaeli Bölgesi’ndeki yelken kulüplerinin katılacağı yarışta ekipler, Optimist, Laser ve Pirat  tipi teknelerle mücadele edecek. İzmit Yelken Kulübü’nün 2015 yaz okulu projesi çerçevesinde düzenlenen ücretsiz yelken eğitimine katılan 7-14 yaş grubundaki kursiyerler de, Ford Otosan Yelken Kupası’nda yarışacak.

 

PROGRAM:

5 Eylül 2015 Cumartesi - 11:00: Yarışların başlangıcı

6 Eylül 2015 Pazar - 11:00: Yarışların başlangıcı

6 Eylül 2015 Pazar - 16:00: Kupa töreni ve kokteyl

Okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan gazetemiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
  • Eleştir, küfür etme!27 Mart 2017 Pazartesi 13:44