ADD İzmit’te Vali Yavuz’a tepki “Herkes haddini bilmelidir”

Atatürkçü Düşünce Derneği (ADD) İzmit Şube Başkanı Ahmet Kavas, Kocaeli Valisi Seddar Yavuz’un laiklik ile ilgili ifadelerine tepki göstererek “Herkez haddini bilmelidir” dedi

Geçtiğimiz günlerde Kocaeli Valiliğinde düzenlenen ödül töreninde konuşan Kocaeli Valisi Seddar Yavuz, “Koca bir imparatorluk dağıldı küçük bir karaya sıkıştık” dedi. Yavuz konuşmasının devamında, “Devletin bugünkü tanımı laiklik olsa da hala bu ülkede devletin ideolojisi İslam’dır. Bu ülkede azınlıklar sadece ve sadece gayrimüslimlerdir”  demişti. ADD Kocaeli Şubesi sözleri tepki toplayan Vali yavuz için suç duyurusunda bulunmaya hazırlanıyor. ADD İzmit Şube Başkanı Ahmet Kavas, Vali Yavuz’un sözleri üzerine basın açıklaması gerçekleştirdi. Kavas açıklamasında, “laikliği kendince yorumlamak, devletin ideolojisinin İslam olduğunu savunmak, cehaletin tezahürü değilse, bilgisizlikten başka bir şey değildir” dedi.

“EFENDİLERİNE GÖZ KIRPIYORLAR”

Laiklik Cumhuriyetin en temel ilkesi ve vazgeçilmezidir diyen Ahmet Kavas, “Laikliği anlamak için Cumhuriyet değerlerini iyi özümsemek gerekir. Örneğin Türkiye Cumhuriyeti’ni, İran İslam Cumhuriyetinden ayıran ve onu eşsiz kılan Laiklik ilkesidir.Seçimler yaklaştıkça kendisini makam mevki sahibi yapan efendilerine göz kırparak, Milletvekilliğine oynamak, Atatürk Türkiye'sinin en temel değerlerinden biri olan laikliği kendince yorumlamak, devletin ideolojisinin İslam olduğunu savunmak, cehaletin tezahürü değilse, bilgisizlikten başka bir şey değildir” ifadelerini kullandı.

“HEPSİ KAN GÖLÜ İÇERİSİNDE”

Çağımızın imparatorluk çağı olmadığını ifade eden Kavas, “Çağımız, Ulus devletlerin çağıdır. Bu ülkenin Lozan’da tescil ettirdiği isim Türkiye Cumhuriyeti'dir, Türkiye İmparatorluğu değil.İmparatorluk diye tanımladığın devletler, Bilimi rehber edinmiş, sanayide, endüstride ve tarımda devrimler yapmış, ekonomide kalkınmış EmperyalUlus devletlerdir.Günümüzde Alman imparatorluğu, Japon veya Çin imparatorluğu, Fransa veya İngiltere imparatorluğu diye bir şey yoktur.Devletin ideolojisinin İslam olduğu ülkelerin başında Afganistan gelmektedir.Barışın, huzurun, refahın, kalkınmışlığın hakim olduğu tek bir İslam ülkesi gösterebilir misiniz? Neredeyse hepsi kan gölü içerisinde, Medine dilencilerinden farksız yaşamaktadırlar” dedi.

“HERKES HADDİNİ BİLMELİDİR”

Kavas açıklamasının devamında, “Ulu önderimiz Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün kurduğu Laik, demokratik çağdaş hukuk devletini içselleştiremeyenler, Cumhuriyetin kurumlarında makam sahibi olup, Cumhuriyetin bütün nimetlerinden istifade edenler, İSLAM, İSLAM diye bağıramazlar. Herkes haddini bilmelidir.Ülkemize gelen göçmenlerin çoğu özlemini çektiğiniz İslam ülkelerinden gelmektedirler. Demek ki aradıkları neymiş, İslam değil, refah, huzur ve insanca yaşama kaygısıymış. Bizim ülkemizden devletin dini İslam olan Afganistan’a veya bir başka şeriatçı ülkeye gidenlere şahit oldunuz mu? Olamazsınız, Gidenler varsa da İslam devleti kurmak adına İŞİD’e katılanlardır.Kısacası Türkiye Cumhuriyeti’nin temeli bilimdir, kültürdür. Herkes bunu böyle bilmelidir, bilecektir de. İslamTeali Cemiyetinden bugüne, İslam devleti kurma özlemiyle yanıp tutuşanlar hiç eksik olmamıştır. Aradan 100 yıl geçmesine rağmen, Atatürk Türkiye'sinde devletin dini İslam’dır diye bağıranlar, dedelerinin yapamadıklarını yapmaya çalışanlar vardır” dedi.

27 Haz 2022 - 15:37 Kocaeli- Gündem

Son bir ayda kocaeligazetesi.com.tr sitesinde 2.073.000 gösterim gerçekleşti.



göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Kocaeli Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Kocaeli Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA), Anka Haber Ajansı (ANKA) tarafından servis edilen tüm haberler Kocaeli Gazetesi editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Kocaeli Gazetesi değil haberi geçen ajanstır.

91

Cemali - Add siz bittiniz can cekisiuorsunuz son günleriniz var olmak için PKK ya sarıldınız ama butik ideolojiniz PKK da kurtaramayacak

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 04 Temmuz 13:58
90

Ali Can - Vali gayet düzgün konuşmuş, Kemalistler yine sahne almış Avrupa'nın kâfir sistemine uymak en iyisi diyor,ya arkadaş bu düzende istlik bitmez Kemalistler kemaleTayyibistler de tayibe toz kondurmuyor, müslüman ülkede kâfirin sistemi seviliyor ama müslüman şeriat deyince yobaz oluyor bu memleketi savaşarak kazanan müslüman ecadadin torunları şimdi kâfirin sistemi laiklik en iyisi diyiyorsa sistemde bozuk yönetenlerde o kadar,bizim putumuz yok,bizim bir ALLAH ımız birde onun son resulü Hz.Muhammet s.a.v var.

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 01 Temmuz 23:19
88

Kamil - Anayasa'nın 25. maddesi der ki; "Madde 25 – Herkes, düşünce ve kanaat hürriyetine sahiptir. Her ne sebep ve amaçla olursa olsun kimse, düşünce ve kanaatlerini açıklamaya zorlanamaz; düşünce kanaatleri sebebiyle kınanamaz ve suçlanamaz." Kocaeli Valisi Seddar Yavuz her vatandaşa Anayasal teminat ile sağlanan düşünceleri ifade hakkını kullanmıştır. Bu Anayasamızın vatandaşa verdiği bir haktır. Valimizin düşüncelerini bende bir vatandaş olarak destekliyorum. Anayasada "kınanamaz" ifadesine rağmen sayın Valimizi kınayanlar Anayasayı ihlal etmekte ve Anayasal bir suç isteyerek valimizi mahalle baskısı ile linçe tabi tutmakta ve susturmaya çalışmakta, hakarete varan sözler etmektedirler. Cumhuriyet savcılarını, görüşlerini ifade etti diye, Türkiye Cumhuriyeti Anayasasını ihlal ederek "kınayarak" mahalle baskısı ile susturmaya kalkan ve hakaret edenlere karşı göreve davet ediyorum. Burası Muz Cumhuriyetti, karşıt görüşlülerin devlet korkusu ile korkutularak susturulduğu Faşist Hitler Almanyası diktatörlüğü değildir, demokratik bir Cumhuriyettir. Bu ülkede demokratik hak ve özgürlükleri çekemeyenler mahalle baskısı ile kentleri gibi düşünmeyenleri antidemokratik şekilde suç işleyerek susturmaya kalkıyorlar. Tüm demokrasi ve özgürlük yanlılarını, bu antidemokratik mahalle baskısı yapmaya kalkanlara tepki vermeye davet ediyorum. Bu ülkede herkesin özgürce düşüncelerini ifade özgürlüğü olacak, diktatörlük yanlıları istemese de. Beğenmiyorlarsa diktatörlük uygulanan ülkelere Arabistan'a Afganistan'a gitsinler. Oralarda düşünceleri ifade özgürlüğü yasak, muratlarına ererler ama bu ülkeyi bir Suudi Arabistan bir Afganistan yapamayacaklar. Bu çağda bu kafalar bu ülkeyi çağın gerisine sürüklemeyi başarmayacaksınız..

Yanıtla . 5Beğen . 1Beğenme 30 Haziran 09:55
85

Cnercan14 - MİLLETİ KURANLA, DİNLE, İSLAM'LA KANDIRIP DURUYORLAR. GÜYA ONLAR DİNDAR, DÜRÜST, HARİKA, MÜKEMMEL İNSANLAR. NAMAZ KILMADIN MI, MÜSLÜMAN OLMADIN MI VEYA ATATÜRKÇÜ OLDUN MU DÜNYANIN EN AŞAĞILIK KÖTÜ İNSANI OLUYORSUN ONLARA GÖRE. AMA EN KÖTÜ PİSLİKLERİ DE O NAMAZ KILIP KURAN OKUYAN HERİFLER YAPIYOR. KALKMIŞLAR SONRA DA BEN MÜSLÜMANIM DİYE GEÇİNİYORLAR.

Yanıtla . 5Beğen . 5Beğenme 29 Haziran 23:15
89

Ali Akbaş Ihsd Başkanı - @Cnercan14 85 nolu yoruma cevabı: Demek Atatürkçüler dünyanın en aşağılık insanları. Seni tebrik ediyorum. Sende bunu anlamışsın. Yavaş yavaş yola geliyorsun

Yanıtla . 2Beğen . 3Beğenme 30 Haziran 11:43
78

Köseköylü - akp li 2 trol yazıyor bunları bildik kişiler

Yanıtla . 2Beğen . 1Beğenme 29 Haziran 14:24
81

Milliyetçi, R.kurt - @Vedat 76 nolu yoruma cevabı: islam düşmanı değiliz. senin gibi yobazlara düşmanız.

Yanıtla . 2Beğen . 4Beğenme 29 Haziran 17:06
75

Akp - Laiklik die birsey cikarmissiniz afkuruyirsunuz hepiniz mustafa kamalin itlerisiniz hepinizin sonu yakintir afkurmaya devam edin birde add die birsey kurmussunuz akliniz sira islami kotuleyio yikmaya calisiyonuz yunan tohumlari...

Yanıtla . 3Beğen . 4Beğenme 29 Haziran 13:05
82

Milliyetçi, R.kurt - @Akp 75 nolu yoruma cevabı: akpli senin gibi iktidar çanağı yalayanlar af(v)kurur . Atatürkçüler konuşabiliyor.

Yanıtla . 3Beğen . 0Beğenme 29 Haziran 17:09
68

Izmitli - Biti çıkmış pamuğu kalın sokucan diyor diğeri onlar senin haddine mi diyor siz kim kopeksiniz lan Atatürk e laf ediyorsunuz kimsiniz lan kimsiniz ucuz aciz bıir canımız var hayırdır mg

Yanıtla . 3Beğen . 4Beğenme 29 Haziran 00:41
67

Afganlı Mucahit - Akepe yönetimden gitmeli ülke tıkandı.baska alternatif yok .kim iktidar olursa olsun bu akepe gitmeli

Yanıtla . 5Beğen . 4Beğenme 29 Haziran 00:36
73

Tabaneli - @Afganlı Mucahit 67 nolu yoruma cevabı: Afganlı Mucahit ülke değil savaş ve hasatlık sebebiyle ülke tıkandı ama asıl tıkanan bir elinde kadeh bir elinde alkol şişesi olan senin o sahroş zihniyetin. Başörtü düşmanı olduğunuz için halk sze 20 sene evvel tekmeyi bastı siz laik fransaya gidini bir daha bu ülkede iktidar olamazsınız, zam var diye halk başörtü düşmanı + pkk koalisyonuna oy vermez, bu ülkede vatan hainleri azınlıktadır.

Yanıtla . 6Beğen . 4Beğenme 29 Haziran 12:56
72

Afganlı mucahit - @Afganlı Mucahit 67 nolu yoruma cevabı: Ben bu ülkeyi akepe den daha iyi yaşanır yaparım sen merak etme.sonra dua edersin

Yanıtla . 4Beğen . 0Beğenme 29 Haziran 12:53
70

Coka - @Afganlı Mucahit 67 nolu yoruma cevabı: Senmi gelecen yönetime sen kendi ülkeni kurtar benim ülkeme karışma yorumda yapma

Yanıtla . 1Beğen . 5Beğenme 29 Haziran 11:59
66

Ali - Atatürkçü düşünce derneği haddini bil, sen kime parmak sallıyorsun,

Yanıtla . 5Beğen . 4Beğenme 28 Haziran 23:46
65

Suriyeli - Bunlar ılımlı İslam valileri.cumhuriyetin değil akepenin valileri herkes kimin ne olduğunu biliyor.

Yanıtla . 7Beğen . 3Beğenme 28 Haziran 22:34
71

Coka - @Suriyeli 65 nolu yoruma cevabı: Sen önce kendi ülkende yorum benim ülkemede değil vatanını sattın sana iyilik yapanlara hainlik yapıyorsun akp olmasaydı geberip giderdin çok bilkyorsan ülkende kalsaydın işinize bakın benim ükleme karışmayın yorumda yapmayın vatansızlar

Yanıtla . 2Beğen . 6Beğenme 29 Haziran 12:02
64

Kandıralı - ADD bir ilin mülki amirine ayar vermeye kalkıyor, siz kimsiniz, kimden alıyorsunuz bu cesareti ,Atatürkün itleri diyenlere bu tepkiyi verdinizmi,valim adamın dibidir dogru söylüyor, lozanı zafer sananlar tarihten bi haberdir.lozan imzalanmadan batı trakya, batum,erivan,musul,kelkük,suleymaniye,kıbrıs 12 adalar(440) ada misakı milli sınırları icindeydi kim verdi,neden verdi koskoca imparatorluğu kim anadoluya hapsetti.

Yanıtla . 8Beğen . 5Beğenme 28 Haziran 22:24
80

Milliyetçi, R.kurt - @Kandıralı 64 nolu yoruma cevabı: yobaz dur kandıralı sende dur.

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 29 Haziran 17:05
63

Ufuk - Eemeniler de aynısını söylüyor, Atatürk ataturkculere emanet edilemez İsmetpaşa sempatızanları Atamızı silmeye caliştılar basaramadılar onlardamı islamcıydı munafık Ataturkculer

Yanıtla . 4Beğen . 3Beğenme 28 Haziran 21:42
61

Nur - Sen kendini bilmezin tekiysen İslam'ın suçu ne ?Asıl sen haddini bil .!

Yanıtla . 3Beğen . 4Beğenme 28 Haziran 20:46
60

Pasali - Ağzına yüreğine sağlık bu ülkede valiler bakanlar müdürler herkes anayasaya değil basgan Erdoğan'a göre pozisyon alıyor.

Yanıtla . 7Beğen . 3Beğenme 28 Haziran 18:36
59

Suleyman - Atatürkçü düşünce derneği ne işe yarıyor sahi. Mesela bu ülkede her türlü melanetin Atatürkçülük kisvesi altında yapildigiyla ilgili ne düşünür

Yanıtla . 7Beğen . 4Beğenme 28 Haziran 18:05
57

Kapakçı - Sayın Ahmet Kalas bey,vaktin de yaklaşmış iyice...Bir ayağın çukurda,iyisi mi sen bir tövbe et, istiğfar et...Bu kafayla gasilhaneye gidersen pamuğunu biraz kalın tikarlar,haberin ola...Ayrıca sen kimsin ki devletin valisine had bildirecek kadar densizlesiyorsun...Ben de Kocaeli Gassallar Derneği başkanıyım ve sana söz veriyorum senin pamuğun çok özel olacak...

Yanıtla . 5Beğen . 4Beğenme 28 Haziran 17:25
56

Anti Laik. - Vali doğru olanı söyledi. Laikliği kime sorupta getirdiler. Darbe ve zorbalıkla yapıldı. İstense referandum ile yönetim değişir.

Yanıtla . 6Beğen . 6Beğenme 28 Haziran 16:17
55

Sabır - Allahım yorumları okuyorum, içim yanıyor, yüreğim sızlıyor. Yazık vallaha billaha yazık. Bu ülkeye, bu millete yazık. Arkadaşım laiklik dinsizlik demek değil,dinini kimseye boyun eğmeden laikiyle yaşamak demek. adaları 1912 de Osmanlı veriyor, Osmanlı işgal ediliyor, yıkılıyor. Ülkeyi düşman işgal ediyor. Her yere giriyorlar, yıkıyorlar, yakıyorlar, tecavüz ediyorlar. Türkmilleti Atatürk önderliğinde organize oluyor, düşmanı kovuyor, Yerine yeni bir Türk devleti kuruluyor. Padişah kaçıyor. Bu ülkeyi kurtaranlar da Müslümandı.islam dininde kula kulluk varmı. Ne meraklısınız el etek öpmeye ya.

Yanıtla . 13Beğen . 4Beğenme 28 Haziran 13:45
84

Fevzi - @Sabır 55 nolu yoruma cevabı: Sabır sen yalancısın bütün yazdıkların yalan. Adaları Osmanlı değil CHP nin temellerini oluşturan İttihat ve Terakkici darbeciler 1912 de veriyor izmir'i de 1919 da veriyorlar. İzmir Lozanda iade ediliyor vatan toprağı oluyor ama Lozan'da bunumuzun dibindeki adalar CHP tarafından peşkeş çekiliyor ve vatan toprağı olmuyor ha !!, hadi git oradan yalancı. Hem Yunanı denize döktük diye böbürleneceksin sonra burnunun dibindeki adaları Yunan'a teselli armağanı olarak Lozan'da peşkeş çekeceksin, sonra buna Lozan zaferi diyeceksin, milletin zekası ile alay etmeyin. Bir de düşman ile savaşıldı yalanını söylemişsin !. Be yalancı sen bu topraklarda Anakarada kurulan yapı tarafından İngiliz Fransız ve İtalyanlar ile yapılan tek savaş göstersene. Yalan söyleme düşman ile değil yalnız Yunan ile savaşıldı. İngiltere Osmanlıyı dize getirmek için Kanda Avustralya gibi uydu ülkelerinden asker alamayınca Yunanı kullandı fakat asıl amacı Rusya'ya karşı Anadolu'da Müslüman Tampon bir devlet kurmaktı. Rusya Akdeniz'e inmeye kalkarsa Müslüman Rus savaşına dönüştürecekti. Yunan çıkmayınca , İngilizlere ile beraber iş birliği içinde Yunan ordusu kovuldu. Akşehir'de İngiliz komutan ile Büyük tearuzun planları yapıldı. 30 Ağustos savaşında kafasında İngiliz miğferi ile bombalanacak Yunan mevzilerini gösteren İngilizin fotoğrafını görmeyen kaldı mı?. Lozan anlaşması yapılarken İstanbul işgal altındaydı, baş işgalci İngiliz CHP ye istediği yerleri verdi altına imza attırdı sonra İstanbul'u teslim etti. Bu CHP yalanlarına inanacak mal kalmadı bu ülkede sen geç bakayım bunları yok düşmanla savaşılıp kovulmuş da, madem öyle 1936 Yıllara kadar işgalci düşman İngiliz askerlerinin Çanakkale, İstanbul boğazları ve Edimde ne işi vardı?. SEN BURALARIN İNGİLZİLER TARAFINDAN TC YE 1936 DA TESLİM EDİLDİĞİNİ DAHİ BİLMİYORSUN KALMIŞ KONUŞUYORSUN, YOK DÜŞMAN ÜLKEDEN KOVULMUŞTA.. MADEM ÖYLE İŞGALCİ İNGİLİZ DÜŞMANIN 1936 KADAR NE İŞİ VARDI BU ÜLKEDE CEVAP VER.

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 29 Haziran 20:06
77

Kuvva I Milliyeci. - @Sabır 55 nolu yoruma cevabı: kuyruk acılı olanlar dedeleri denize dökülenler atma hamidiye atma diye ağlayanlar.

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 29 Haziran 14:23
46

Feridun - Müslüman asla laik olmaz, çünkü laiklik, "Allah olabilir veya olmayabilir, Allah olsa da veya olmasa da , gökten inen kitapların doğmaları ile halkı yönetemez. Halkı yönetme hakkı Allaha değil, ilahlık taslayarak koyduğumuz kanınlar ile biz batıl ilahlara aittir" demektir. Bunu kabul eden bir Müslüman Allahtan başka ilahın kanunlarını kabul ettiği için ŞİRKE girer ve dinden çıkar. Müşrik olur. Bu halk Müslüman, bu dinsiz laiklik dayatması neden . Kuran Allahın koyduğu kurallar ile insanları yönetme hakkının olmadığı Laik iddiaları Şuara Süresi 17. Ayeti ile ret eder .Kuran der ki, "Allah Kur'an'ı ve diğer kitapları kesin bir doğruluk üzere; hukuk, adalet ve dengeli bir hayat için, kanun ve prensipler olarak size indirendir. Hesap vakti yakındır.". Kuranda bu ayete rağmen bir kişi laikliğe inandığını ve desteklediğini söylerse, bu Allahın bu ayetini inkar ve yalanlama olduğu için dinden çıkar. Onun için hem laik hem müslüman olmak mümkün değildir. laiklik için atıp tutanlar, yarın Allahın mahkemesine laik bir dinsiz olarak çıkacak ve sonra bu yüzden çıkmamak üzere cehennem azabına girince, ne kazanmış olacaksınız ???????. Elinize Fransız icadı bu milletin ırkı, inancı ile alakası olmayan bir inançsızlığı savunmak neden?. Kedi eliniz ile kendinizi neden cehennem azabına atıyorsunuz. Şunu iyi bilin, Allahın hükümlerini ret edip laikliği savunduğunuz için sonsuza dek cehennem azabına girdiğiniz zaman bu dünyada savunduğunuz laiklik ve lak dostlarınız sizi bu azaptan kurtaramayacak. Allahtan başka sahte dostlardan uzaklaşın ve Allaha yönelin. Unutmayın mezara girdiğiniz zaman yanınızda laiklik değil Allah olacak. Bu dünya imtihan dünyasıdır. İmtihanı kaybederek mezara girenlerden olmayın. Allahtan başka gerçek dost var mı insana?.

Yanıtla . 8Beğen . 9Beğenme 28 Haziran 13:02
87

Kamil - @Feridun 46 nolu yoruma cevabı: Fransız laikliği, İsviçre kanunu, Latin harfi, Vatikan takvimi, İngiliz şapkasını savunarak Türk olunmaz hangi ırkların kültürel değerlerini savunduysan o ırkın adamı olunur. Türklükten bahsediyorsan önce kendin Türk gibi olacaksın. İsviçre'nin kanunu, Fransız laiklik değil Türk Yusuf Has Hacibin, Kutadgu Bilgilikteki devlet yönetme kurallarını savunacaksın. İngilizin şapkasını değil Oğuz Kağanın Börküne takacaksın. Vatikan'ın takvimi değil , Hun takvimini kullanacaksın. Latin harfini değil Göktürk alfabesini kullanacaksın. Senin Türklük ile zerre kadar alakan olsa önce bunlar neden uygulanmıyor diye tepki verirdin. Bunları savunurken Türk olunmaz Fransız İsviçreli Latin veya Hristiyan olunur. Türk ırkı bunlardan daha zeka seviyesi düşük bir ırk mı ki?, binlerce yıllık kültürü varken aşağılık kompleksi ile bu ırkların kültürel değerlerini alsın.. Damarlarında zerre Türk kanı olan buna tepki veriri ama senin gibiler tepki vermez sora da Türklükten ahkam keser.

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 30 Haziran 09:42
83

Milliyetçi, R.kurt - @Feridun 46 nolu yoruma cevabı: Sen ve araplar için dediğin gibi olabilir. Türkler laiktir. kim neye nasıl isterse inanır veya inanmaz.Sen olabilirsin ama Türkler mevali değildir.

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 29 Haziran 17:39
79

Öğrenmek Lazım. - @Feridun 46 nolu yoruma cevabı: Tabaneli, cahillikte tavan yapmışsın belli de, okuduğunu bile anlamamışsın. Sen bir daha oku, belki anlarsın, sanmam ya. Hem o kadar samimi inançlı biri olsaydın kimin ölüme ne kadar yakın olacağı hakkında hüküm yürütmezdin. Hiç benim yazdıklarımla kendi yazdıkların arasındaki üslup tarzına dikkat ettin mi? Bu kadar vahşi, öfke dolu olmam niye. Nasıl olsa cennet anahtarı sana verilmiş. Ben de cehennemde yanacağım, niye kızıyorsun ki?

Bu arada dikkatimi çekti, "Fransız'ı" yazarken büyük harfle başlatıp, doğru yerden ayırabilmişsin. Öte yandan dikkat et, Allah benim sadece mezarda değil, her an yanımda.

Yanıtla . 0Beğen . 1Beğenme 29 Haziran 16:43
74

Tabaneli - @Feridun 46 nolu yoruma cevabı: Büyükanne sen o tavsiyeleri laiklik derken kendi kutsallarına tapmaya halkı zorlayan paganlara söyle, bak yukarda ayet yazmış, Allah bu kanunları insanı yönetmek için indirmiş, anlamadıysan mezarda anlatırlar sana ama acırım, cehennemden bir daha çıkamazsın yol yakınken bu Fransız'ın yolundan dön 70yaşındasın mezara yakınsın mezarda yanında Fransız değil Allah olacak, akıllı ol

Yanıtla . 0Beğen . 1Beğenme 29 Haziran 12:59
62

Öğrenmek Lazım. - @Feridun 46 nolu yoruma cevabı: Sevgili Feridun bey oğlum, siz galiba laikliği hiç anlamamışsınız. Size yanlış öğretmişler ve siz de hiç merak edip doğrusunu öğrenmeye çalışmamışsınız. Sizin yazdıklarınızı reddeden yok. Bu yazdıklarınız, anlatmaya çalıştıklarınız insana, insanın kendisine ait şeyler. Laiklik devlet yönetimi ile ilgilidir. Devlet ne cennete gider ne cehenneme. Oruç tutup ibadet etmesi de gerekmez. İnanç kişinin öz benliği ile ilgilidir. Devlet kimseyi zorla şu ya da bu dine inandıramaz. İnanmış görünür ama yüreğini kimse bilemez. Onun için 70 yaşında bir büyükanne olarak tavsiyem; n'olur okuyun, öğrenin. Başkalarından duyduklarınızla yetinmeyin. En azından şüphe edebilmeyi bilin, doğruya ulaşın. Sevgilerimle.

Yanıtla . 3Beğen . 2Beğenme 28 Haziran 20:58
45

Ayşen Çelik - Kafası almayanlar veya bilerek çarpıtanlar,milletin çoğunun Müslüman olmasını, devlet yönetiminin de,İslamcı olduğunu dile getiriyor.

İslam,kişiye ait inanç işidir.İslam da demiyor mu,herkesin inancı kendine diye.

Eğer Devlet yönetim düşüncesi İslam ise, niçin bir İran, Afganistan, Arabistan v.b gibi yönetilmiyoruz.Gerçi Onlarınki de,farklı,farklı,İslamcılık ya..

Peki Tc Anayasası ne diyor;Tc bir laik,demokratik ....diyor,İslamcıdır diyor mu?

Yanıtla . 8Beğen . 6Beğenme 28 Haziran 12:52
49

Feridun - @ Ayşen Çelik 45 nolu yoruma cevabı: Yalan söylüyorsun karana ve Allahın ayetlerine iman etmeyebilirsin. Mezara girdikten sonra sonuçlarına katlanacaksan bu senin bileceğin olay ama bilmediği İslam adına konuşma ve yalan söyleme. Kuran der ki ; "Allah Kur'an'ı ve diğer kitapları kesin bir doğruluk üzere; hukuk, adalet ve dengeli bir hayat için, kanun ve prensipler olarak size indirendir. Hesap vakti yakındır." Şuara Süresi 17. Ayet. Mensup olmadığın bir inancın sahipleri adına ahkam kesmeye kalma bilmeden konuşma. Biz Müslümanlar amentünün 6 şartına iman ederek müslüman olduk, Allaha ve kitaplara iman bizim temel ilkemiz. Laiklikten biz müslümanlara ne?. Kuranda ne yazarsa ona iman ederiz, bize ne senin İslam hakkında düşündüğün, aslı astarı olmayan bu saçmalıklardan. Müslümanı bunlar değil iman ettiği kuran ayetleri bağlar. Bundan siz laikler hoşlanmıyorsanız gücünüz yetiyorsa bu ülkede kuranı yasaklatın. Bilmeden saçma sapan konuşmayın. Kuranda Allahın bu ayetleri dururken hiç bir Müslüman sizin zırvalarınıza inanmaz, kuranın yazdığına inanır.

Yanıtla . 5Beğen . 6Beğenme 28 Haziran 13:19
40

Yazıcıoğlu - RTIL GÜNÜMÜZDE İNSAN ELİ İLE YAPILAN SİSTEMLERİN 100 YIL bile gitmedi görülüyor boş illerin boş adamları siz kimsiniz Atatürk gibi düşünüyorsunuz. bakın demokrasi seçimde %52 lyaöıyorsun ama diğer tarafa %48 var şimdi bu adil mi oluyor olmuyor de ek demokrasinin sonu geldi. Özgür ifadeye bie tahammülünüz yok sonuç

Yanıtla . 3Beğen . 4Beğenme 28 Haziran 11:28
39

Hakkı - Bu ADD kiler ne zaman haddini bilecek haddini bilmeyen had bildirmeye çalışıyor Helal olsun sayın Valim biz sessiz kaldıkca bu ve bunun gibi kurumlar kendini birşey sanat oldu ülke onların sanıyorlar

Yanıtla . 7Beğen . 7Beğenme 28 Haziran 11:07
38

Oktay - Vali doğru demiş nereden nereye geldi koskoca Osmanlı kimlerin sayesinde herkes biliyor gerçekleri de bilmeyenler devlet arşivlerine bir baksın sonra konuşsun Add bdd cdd neyse ne dahil

Yanıtla . 7Beğen . 5Beğenme 28 Haziran 10:49
37

Bi̇rbi̇len - Körfezin Cüneyt'i iyi has söylüyorsun da doğruyu başka yerde arıyorsun yanlış da islama yamıyorsun

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 28 Haziran 10:29
36

Nalan - Ahmet kavaz yüzünden ADD'ye gitmiyorum. Bu adam yüzünden ADD den soğudum. Ahmet efendi sen bu işleri bırak kendine bşr konfeksiyon dükkanı aç ticaretine bak. Bu işler sana büyük gelir.

Yanıtla . 5Beğen . 7Beğenme 28 Haziran 10:22
34

Vatandaş Rıza - Laiklik adı altında İslam düşmanlığı yapan add İslam dışında hiç bir inanış hakkında tek kelime edemez. Milleti tehdit edeceğiniz günler geride kaldı.

Vali bey hakkı dile getirmiş. Kendilerini tebrik ediyoruz

Yanıtla . 7Beğen . 4Beğenme 28 Haziran 10:12
33

Mustafa Şahi̇n - Ne oldu ahmet bey size niye dokundu bu sözler. Yoksa sizin ceddiniz arasında Abdülhamit i tahttan indirenlerden biri mi var?

Yanıtla . 14Beğen . 13Beğenme 28 Haziran 09:07
32

Izzet Al - Bende laik değilim 1928 de dini İslam olan Türkiye'de İslam ibaresini çıkartırken kime sordular ya İslam yada laiklik ikisi bir arada olmaz dediler bizden olnaya bize uymayan laik kanunları dayattilar kime sordular kaç kişinin haberi olmuş oylamami yapıldı refarandummu yapıldı hayır laikler Fransa'ya burasi müslüman Türkiye öylede kalacak

Yanıtla . 11Beğen . 16Beğenme 28 Haziran 08:53
31

Erol Demirbek Türk - ne mutlu TÜRK olana , ATATÜRKÜN izindeyiz en doğru yolun ATATÜRKÜN yolu olduğunu her vicdan sahibi devletini vatanını halkını seven insan bu yaşamakta olduğumuz şartlarda BİR KERE DAHA GÖRMÜŞ OLDU . namuslu , adil, insanca adaletin yaşandığı, torpil, israfın adam kayırmanın olmadığı , milli varlıklarımızın dış ülkelere taşınmadığı BİR DEVLET OLARAK YAŞAMAK UMUDU İLE her TÜRK halkına saygı ve sevgilerini sunarım , RABBİM doğru ve dürüstün yanındadır . mubarek dinimizde adalet , doğruluk vicdan emreden ben gerçek kuran ve sünnetin peşinden gidenlerdenim .

Yanıtla . 14Beğen . 8Beğenme 28 Haziran 08:44
47

Feridun - @Erol Demirbek Türk 31 nolu yoruma cevabı: Sen var ya çok kafası karışık bir adamsın ha, bir yanda Allah insanları yönetemez diyen laiklerin yanında olacaksın, bir yandan Türklük deyip sonra Fransız Laikleri baş tacı edeceksin, sonrada senin gibi laiklere Rabbin doğru yolu göstermesini bekleyeceksin, sen daha çok beklersin, şeytan sana zaten gideceğin yolu göstermiş. Rab derken Rabler çok hangisinden bunu bekliyorsun ? Allemlerin Rabbi, laiklerin değil Müslümanların Rabbi Allahtan mı yoksa diğer nesnelerden icat edilen Rablerden mi?. Sende zerre kadar Türklük olsa şunu sorgularsın. Onurlu İngilizler, Almanlar ve dünyada 3 ülke dışında neden başka bir ülke veya ırk Fransız ırkından kanun almaz?. İngiliz ırkı Fransızlardan aşağılık kompleksi ile kanun almaz 1215 de Irkının koyduğu Magna Carta ile yöneltir. Alman anayasasında laiklik yoktur, bunu bir aşağılanma olarak değerlendirir ve Fransızlardan hiç bir kültürel değer almazlarken, onurlu ırklar böyle davranırken sen ne anlatıyorsun hemşerim. Bir yandan Türklükten dem vuracak diğer yanda sanki Türklerin kafası çalımlıyormuş gibi Fransız ırkından kanun almasını baş tacı edeceksin? çok komiksin ha hadi git işine. O Kadar Laiksen Türk ırkından değil anlayışını övdüğün Fransız ırkından bahsedeceksin.

Yanıtla . 5Beğen . 3Beğenme 28 Haziran 13:12
30

Water Çity - Çok doğru söylemiş valim ağzına sağlık bu ülkenin temeli islamdır

Yanıtla . 12Beğen . 20Beğenme 28 Haziran 08:12
29

Biz Türküz - Tabi tepki gösterirler sokağa bakınca çoğu gayri müslim sanıyorlar aklı parayla satın alınmış zavallılar

Yanıtla . 6Beğen . 5Beğenme 28 Haziran 07:58
27

Ali Y. - Hayata dair en ufak gailesi olmayanlara hicbir sey anlatamazsiniz.insan evlatlari yani asil Türkler ülkede çogunluğa gelemezse ülke bu karanlık adamlara kalmaya mahkumdur.Vali emredileni söylüyor.kızmayın adam emir kulu.

Yanıtla . 11Beğen . 8Beğenme 28 Haziran 04:21
26

Dost - VALİ BEY ADAMSIN ELHAMDULİLLAH HUZUR İSLAMDA ADALARI KİM VERDİ MUSUL KERKÜK NERDE

Yanıtla . 13Beğen . 14Beğenme 28 Haziran 02:46
25

Sömürülen - Bu ne saçma dernek,Atatürkçü Düşünce Derneği,ben Atatürkünüz gibi düşünmek zorunda mıyım???

Yanıtla . 9Beğen . 13Beğenme 28 Haziran 01:00
50

Feridun - @Sömürülen 25 nolu yoruma cevabı: Fransız laikliği savunduğun zaman mı Türk oluyorsun. Cevap ver bana Türkler mi zeki ırk Fransızlar mı?, senin gibi Türk milletinin zekasına güvenmeyenler kalkmış birde Türklük taslıyor hadi git işine, Türklük kim Fransızlık savunucuları siz kimsiniz.

Yanıtla . 1Beğen . 3Beğenme 28 Haziran 13:25
41

Erol Demirbek Türk - @Sömürülen 25 nolu yoruma cevabı: TÜRK değilsen zaten düşünemezsin.

Yanıtla . 3Beğen . 2Beğenme 28 Haziran 12:09
24

No Name - Birleşik Krallık ne acaba ? Bu ülkenin tescil birimi Lozan mı zoruna mı gitti gerçekler... Atatürk yıkılan bir ülkeyi elimizde kalan kurtarabildiği son kara parçasına kurdu... Siyasi ve ekonomik daha güçlü pozisyonda olsa ne adaları ne de Musul Kerkük ü bırakmazdı. Atatürk ün idam ettiği isyancılar ile tüm müslüman Türk vatandaşlarını aynı kefele koymak cehalet tezahürü yada bilgisizliktir...

Yanıtla . 12Beğen . 2Beğenme 28 Haziran 00:32
52

Feridun - @No Name 24 nolu yoruma cevabı: Yunanı hem denize dökeceksin, hemde yenilmiş Yunana İngiliz emretti diye Lozan'da Ege adalarını peşkeş çekeceksin. Yenilmiş İngilize osmanlı topraklarının 3/4 tapusunu peşkeşe çekeceksin. Bunlar bir Türk olarak benim çok zoruma gitti, Lozan'da vatanım yağmalanış. Başta burnumuzun dibinde olan ve Türkiye için güvenlik sorunu olan denize dökülen Yunanlıların yüzere geçtiği adaların Yunana peşkeş çekilmesi senan zoruna gitmediyse senin Türklüğünden ben şüphe derim.

Yanıtla . 3Beğen . 3Beğenme 28 Haziran 13:30
51

Feridun - @No Name 24 nolu yoruma cevabı: Yunanı hem denize dökeceksin, hemde yenilmiş Yunana İngiliz emretti diye Lozan'da Ege adalarını peşkeş çekeceksin. Yenilmiş İngilize osmanlı topraklarının 3/4 tapusunu peşkeşe çekeceksin. Bunlar bir Türk olarak benim çok zoruma gitti, Lozan'da vatanım yağmalanış. Başta burnumuzun dibinde olan ve Türkiye için güvenlik sorunu olan denize dökülen Yunanlıların yüzere geçtiği adaların Yunana peşkeş çekilmesi senan zoruna gitmediyse senin Türklüğünden ben şüphe derim.

Yanıtla . 2Beğen . 2Beğenme 28 Haziran 13:29
23

İzmitli - Ahmet Kavas, Vali'nin resmen içinden geçmiş. Ne laflar etmiş öyle. Çoğuna katılıyorum. Tek bir tane huzurlu İslam ülkesi yok dünyada. İslam ülkelerinden gâvur ülkelerine kaçan milyonlarca mülteci var dünya genelinde

Yanıtla . 15Beğen . 8Beğenme 28 Haziran 00:27
58

Tabaneli - @İzmitli 23 nolu yoruma cevabı: Sen Laik Fransa'ya git orada huzuru bulursun, Ezan seslerinin olduğu ülkede de senin gibi mister Laikler kanser olur

Yanıtla . 1Beğen . 2Beğenme 28 Haziran 17:33
22

Maşukiyeli - Bu add başkanı kafayı yemiş burası bir İslam devleti ve halkıda müslüman her ne kadar İslam'la yönetilmiyorsada neticede halkı İslam boşa kürek çekiyorsun ataputcu Allah seni imanla İslam ile hesaba çekecek müslüman isen kendine gel diğilsen var gir yoluna gittiğin yolda seni ateşten kimseler kurtaramaz

Yanıtla . 7Beğen . 12Beğenme 28 Haziran 00:26
42

Erol Demirbek Türk - @Maşukiyeli 22 nolu yoruma cevabı: maşukiyeden öyle görünebilir . ezan susmayacak bayrak inmeyecek , vatan bölünmeyecek , pontus , taşnak vb. kurulmayacak .

Yanıtla . 4Beğen . 0Beğenme 28 Haziran 12:12
21

Anca Allah'a Egilirim. - Bu topraklar 1000 yıldır İslam toprağı olduğuna dair yüzlerce mührü var asil bu mühürleri sokmaya çalişan Batı'nın dayatması Laiklik da nedir Vali bey sonuna kadar haklıdır

Yanıtla . 10Beğen . 13Beğenme 28 Haziran 00:15
69

necati - @Anca Allah'a Egilirim. 21 nolu yoruma cevabı: yobaz

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 29 Haziran 11:39
20

Mustafa - Çok zoruna gitti ise ölunce camiye değil kiliseye götürsün ler mönşer seni

Yanıtla . 8Beğen . 11Beğenme 28 Haziran 00:10
19

Derya Ertürk - Yazıklar olsun gazete sadece vali yandaşlarının yorumlarını yayınlıyor daha ötesi var mı !

Yanıtla . 8Beğen . 9Beğenme 28 Haziran 00:09
18

Pafuli - Allah'ın dinini istemem deyip meydan okuyanlar düpedüz kafirlerdir. Kul yaradani beğenmiyor. Yarabbi gazabından sana siginiriz

Yanıtla . 7Beğen . 9Beğenme 27 Haziran 23:58
54

Feridun - @Pafuli 18 nolu yoruma cevabı: Allahı ne mutlu Müslümanım demeyi nasip etmediği zavallı, Fransızlığı savunarak Türk olunmama. Hiç bir gerçek Türk'te inancı islama senin gibi laf sokuşturmaz, Fransızlığı savunurken de Tük olunmaziTürklük masken düşüyor ona göre

Yanıtla . 0Beğen . 1Beğenme 28 Haziran 13:42
43

Erol Demirbek Türk - @Pafuli 18 nolu yoruma cevabı: ne mutlu TÜRK olana .

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 28 Haziran 12:14
17

Bart - Add hiç müslüman oldu mu?İslam'a baş ortusune ezana Kur'an'a karşı olmuş

İran İslam Cumhuriyeti'nin yerine İngiliz kraliyetine mi mensup olmak laiklik

Bu ara iyice gemi aziya almış bu fragli monserler

Yanıtla . 5Beğen . 10Beğenme 27 Haziran 23:49
15

Bozkurt - Atatürkçü Düşünce Derneği çok hassastır bu tip konularda ama Atatürkçü parti CHP halktan destek bulamadığından asker polis katili pkk örgütünün TBMM Uzantısı HDP ile gizli koalisyon yapar Atatürk'ün partisiyken Apo nun partisi olur.. HDP li sırrı sakık Atatürkçülere haddini bildirerek, "Mustafa Kemalin askeri değil itleri olsanız ne yazar ?" der. Atatürkçü Düşünce Derneğinin Atatürk'e yapılan bu saygısızlığa valiye yaptığı gibi had bildirmeye kalktığını gören duyan oldu mu? ben şahsen duymadım. CHP nin gizli koalisyon ortağı HDP Mustafa Kemale bağlı kişileri it konumuna getiriyor ADD deden tık yok ama Laiklik ile ilgili en ufak birşey söylendi mi söyleyen HDP liler değilse ADD aslan paçası kesiliyor. HDP Kocaeli'de kongre yaptı, ne Atatürk'ün resmi var ne Türk bayrağı var ne İstiklal marşı okundu. Birde asker polis katili pkk lılar için saygı duruşu bulundu ve Atatürkçü parti CHP nin şerefli temsilcisi de !! bu teröristlere saygı duruşuna katıldı ama ADD den tekrar çıt yok. ADD den asıl sen haddini bil Atatürk'ün partisini yaptılar Aponun partisi orada gıkınız çıkmıyor. Diyemiyorsunuz Atatürk'ün partisi CHP nin temsilcisinin Atatürk'ün resmi olmayan yerde ne işi var, teröriste saygı duruşunda ne işi var diye, asıl haddinin bildirilmesi gereken bu Atatürk istismarcısı CHP , siz bunlara susuyorsunuz kalkmış valinin bir lafı için kıyamet kopartıyorsunuz ama Atatürkçü kesimin bu pkk iş birlikçiliğine halk şimdilik susuyor ama asker ve polis katilleri ile yaptığınız bu ittifaka halk asıl size haddinizi bildirdi mi feleğinizi şaşıracaksanız.

Yanıtla . 8Beğen . 8Beğenme 27 Haziran 23:33
14

M41 - Vali haklı diyen aklı kıtlar direk Afganistan'a defolup gidin. Burası laik Türkiye Cumhuriyeti, vali de bu Cumhuriyet'in valisi hoşuna gitmiyorsa istifa edecek gidecek ya da susacak saygı gösterecek.

Yanıtla . 10Beğen . 10Beğenme 27 Haziran 23:21
35

Vatandaş Rıza - @M41 14 nolu yoruma cevabı: Biz 1000 yıldır buradayız, siz sonradan devşirilen gayrimüslimlerin neslisiniz siz defolup gidin. Alpaslan Anadolunun kapılarını Türklere açmasaydı Osmanlı olmasaydı m. Kemal bu coğrafyada 1 karış toprak alamazdı.

Yanıtla . 3Beğen . 2Beğenme 28 Haziran 10:18
13

Korkuyorum - Anlamak istemeyen anlamak istemez. 5 milyon km2 den 883 bin km2 küçülmüş bir imparatorlugun parçası olduğumuzu ifade eden sadece Valimiz değil. Bilmek isteyen herkes biliyor.Ayrica Vali mesajında çok çalışmamız gerektiğini ifade ediyor. Düşünenlerin derneğine ihtiyacımız var.

Yanıtla . 7Beğen . 6Beğenme 27 Haziran 23:15
11

Kim Hâd Bilmeli ? - Biri Devlet i temsil ediyor. Diğeri derneği. Şimdi kim haddini bilsin be anlamadım. Dernek başkanı acaba sende seçim yaklaşıyor ya hani . Ne koparırsam kâr mı diyorsun anlayamadım.

Yanıtla . 8Beğen . 9Beğenme 27 Haziran 22:42
10

Adil - Laikler panikte laiklik elden gidiyormuş. Rahmetli Hasan Celal Güzelin bu konuda güzel bir sözü vardı. Laiklik elden gidiyormuş gitsin cehennemin dibine kadar yolu var. Hasan Celâl Güzeli rahmetle anıyorum. İngilizin yetimi laikler bu müslüman ülkede bu iş tutmaz. Boşuna çırpınıp kendinizi yormayın bu topraklar Allahuekberrrrrr seslerinin bin yıldır yankılandığı müslüman diyarı. Asıl siz haddinizi bileceksiniz ve müslüman Mahallesi'nde made in france salyangoz satmaya kalkmayacaksiniz. Kaç kişisiniz? Siz bu müslüman ülkede bittiniz.

Yanıtla . 19Beğen . 26Beğenme 27 Haziran 21:53
53

Feridun - @Adil 10 nolu yoruma cevabı: Demek Allahuekberr sesleri ifadesi seni rahatsız etti. Lazo sen Pontus kökenli misin ?. Tabi rahatsız olacaksın biz Laik olmayan Müslüman Türkler sizin vatanınızı fethettik günde 5 vakit artık ezan okunuyor. Sen Pontuslu diye yaz. Ezandan rahatsız olan adama bu yaklaşır taktiye yapma kendini gizleme. Laikliği de Pontus'a bir zıplama merdiveni görüp hiç heveslenmeyin bu vatan sahipsiz değil.

Yanıtla . 1Beğen . 1Beğenme 28 Haziran 13:37
44

Erol Demirbek Türk - @Adil 10 nolu yoruma cevabı: kimse panikte değil merak etme . ders almayanlara yeniden ders verilir . zafer TÜRKÜNDÜR .

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 28 Haziran 12:16
28

Lazo - @Adil 10 nolu yoruma cevabı: Biz %65'iz.Sana yeterde artarrrrr.

Yanıtla . 8Beğen . 5Beğenme 28 Haziran 07:30
09

Adil - Made in france monşerlere bu toprakların bin yıllık İslam yurdu olduğunu hatırlatan halkın valisini kutluyorum, sonuna kadar bu monşerlere karşı valimizin ysnindayiz. Ya mösyöler bu diyarlar İslam yurdu giderken İngilizler İslam'ın kökünü kazımaniz icin sizi emanetçi birakti ama ezan yasağı başörtü yasağı başarılı olamadınız. Günde 5 vakit ezanı muhamedi, adım başı cami türbe imam hatip kuran kursu müslüman türk milletinin inancına bagliligi bunlar siz made in france monşerleri kanser eder. Daha rahat bir yaşam için neden ana vataniniz inançlarınizin temellerini aldığınız Fransa'ya gitmiyorsunuz. Bu halkın inancı ile donkisot ve sancı panço gibi boşuna uğraşmayın başaramadı iz kendi akıl ve ruh sağlığınıza daha fazla zarar vermeden Fransa'ya gidin siz orada rahat edersiniz

Yanıtla . 17Beğen . 25Beğenme 27 Haziran 21:45
12

Koray - @Adil 09 nolu yoruma cevabı: Bu yorumları yazmak için kaç para alıyorsunuz satılık

Yanıtla . 7Beğen . 8Beğenme 27 Haziran 22:48
08

Nihat Çavfar - Şu işe bak! Dernek başkanı ilin mülki amiri valiye had, bildiriyor, iyice şımaranlardan biri.

Yanıtla . 18Beğen . 24Beğenme 27 Haziran 21:16
16

Bozkurt - @Nihat Çavfar 08 nolu yoruma cevabı: Bırak şunları ya bunlar 10. yıl marşı söyler hala kendilerini 100 sene öncesinde CHP tek parti döneminde sanıyor zavallılar. CHP nn astığı astık kestiği kesikti, valiye Atatürkü had bildirmeye kalkmış. Kimsenin taktığı yok bunları bittiler pkk ile gzli koalisyon yapıp zavallılar bitik ideolojilerini canlandırmaya çalışıyorlar .

Yanıtla . 6Beğen . 9Beğenme 27 Haziran 23:38
06

[email protected] - Bu ülkede din islam dır serdar kavas allah katında da hak din i yine islam dır türkiyede durum budur siz kabul etsenizde etmesenizde budur ayrıca vali bey i de tebrik ediyorum

Yanıtla . 12Beğen . 25Beğenme 27 Haziran 20:46
05

Sefer - Vali Beyi tebrik ederim. Evet bizim mayamız İslamdır

Yanıtla . 23Beğen . 29Beğenme 27 Haziran 19:25
04

çenesuyu - Ahmet Kavas önce sen haddini bil yoksa bildirirler

Yanıtla . 23Beğen . 31Beğenme 27 Haziran 18:55
02

Hakan - ADD Kocaeli Şubesi tepki gösterince rol çalma peşinde bozuk Türkçesi ile alel acele 2 satır yazmış işte. Laf gerisi boş

Yanıtla . 12Beğen . 21Beğenme 27 Haziran 16:57
01

Laik Değilim O Kadar - İSTESENİZDE İSTEMESENİZDE VALİ HAKLI KİMSEYEDE ARTIK LAİK OLACAKSIN DİYEMEYECEKSİNİZ BANANE SENİN LAİKLİĞİNDEN YAVHU

Yanıtla . 22Beğen . 31Beğenme 27 Haziran 16:26


Anket Asgari ücrete yapılan zammı yeterli buluyor musunuz?