Henkel 2019 hedefini belirledi

Farklı ülkelerde, pazarlarda ve sektörlerde ortaya koyduğu performans ile dünyanın sayılı markalarından biri haline gelen Henkel, 2019 mali öngörüsünü yüzde 0 ila 2 arasında organik büyüme olarak açıkladı

Birçok marka ve üründe liderliğini devam ettiren Henkel, 2019 yılı beklentilerine ilişkin bir açıklama yayınladı. Kurum tarafından beyan edilen bilgilerde, “Henkel, 2019 mali yılı için olan öngörüsünü teyit etti. Henkel, Grup için yüzde 0 ila 2 arasında bir organik satış büyümesi beklemeye devam ediyor. Henkel, Yapıştırıcı Teknolojileri için yüzde -1 ila 1 arasında bir organik satış büyümesi ve Beauty Care için organik satışlarda yüzde -2 ila 0 arasında bir gelişim öngörürken, Çamaşır ve Ev Bakım için ise yüzde 2 ila 4 arası organik büyüme beklentisini sürdürüyor.Henkel, Grup seviyesinde yüzde 16 ila 17 aralığında bir düzeltilmiş satış kazancı beklemeye devam ediyor” ifadeleri yer aldı.

28 Kasım 2019 - Ekonomi


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Kocaeli Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Kocaeli Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.



Anket Kocaeli'de en başarılı bulduğunuz milletvekili kim?