Reklamı Kapat

153’ün yardım eli Hatay’a ulaştı

Büyükşehir Belediyesi’nin kurduğu 153 Çağrı Merkezi’ni Hatay’dan arayan vatandaş oğlunun Karamürsel’de kaybettiği cüzdanına kavuşmayı başardı

Haber albümü için resme tıklayın

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’nin vatandaş ile belediye arasındaki bürokrasiyi ortadan kaldırarak iletişimi güçlendirmek amacıyla kurduğu 153 Çağrı Merkezi, Türkiye’nin diğer illerinde yaşayan vatandaşların da ilgisini görüyor. Büyükşehir Belediyesi’nin sosyal medya hesaplarına Hatay’ın Antakya ilçesinde yaşayan bir vatandaşın attığı mesaj 153 Çağrı Merkezi’nin ne denli güzel işler yaptığını gözler önüne getirdi. Ayten Yıldırım adlı vatandaş, oğlunun Karamürsel’den otogara gitmek için bindiği Büyükşehir Belediyesi iştiraklerinden UlaşımPark otobüsünde düşürdüğü cüzdanına 153 Çağrı Merkezi sayesinde tekrar kavuştuğunu belirtti. “Eğer kısa zamanda bulunmasaydı, oğlum memleketine gelemeyecekti” diyen Yıldırım, emeği geçen herkese de teşekkür etti.

“ANTAKYA-HATAY’DAN YAZIYORUM SİZLERE”

Hatay’ın ilçesi Antakya’da yaşayan Ayten Yıldırım, Büyükşehir Belediyesi’ne ait sosyal medya hesaplarından 153 Çağrı Merkezi ve UlaşımPark şoförü Adnan Altıparmak’a teşekkür mesajı gönderdi. Teşekkür mesajında Yıldırım şu ifadelere yer verdi; “Antakya-Hatay’dan yazıyorum sizlere. 04.02.2020 tarihinde Karamürsel’de okuyan oğlum, Karamürsel’den Otogara gitmek için bindiği 755 numaralı otobüste cüzdanını düşürmüş.

Belediyenizin 153 hattını arayarak yardım talep ettim. Çağrı Merkezi’nde görüştüğüm bayan, 5 dakika sonra cüzdan bulundu haberini verdi. Bayan personelinize ve 755 numaralı otobüs şoförü Adnan Bey’e minnettarım. Hizmetlerinizi de takip ediyor ve çok takdir ediyorum. Kocaeli’den Hatay’a uzanan yardım eli. Emeğinize sağlık, başarılarınız daim olsun.”

WHATSAPP İHBAR HATTI 7/24 ÇALIŞIYOR

Teknolojinin tüm nimetlerinden yararlanarak vatandaşlarla iletişimi kolaylaştırmak isteyen Büyükşehir Belediyesi, 153 numarasından, Twitter, Facebook, Instagram gibi sosyal ağlar üzerinden ve WhatsApp uygulamasından 7/24 talep ve önerileri alıyor. Büyükşehir Belediyesi’ne bağlı ekipler, 0530 917 41 53 numaralı WhatsApp hattından da talep ve öneri alıyor. Büyükşehir 153 Çağrı Merkezi’ne web sitesi www.buyuksehir153.com, iletişim merkezlerinde yüz yüze ve mobil cihazlardan Çek-İlet-Kocaeli mobil uygulamasını ücretsiz indirerek ulaşmak da mümkün.

09 Şubat 2020 - Gündem


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Kocaeli Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Kocaeli Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.



Anket CHP'de il başkanı kim olmalı?