SEDAŞ, tüketicileri için çalışmaya devam ediyor

SEDAŞ, can ve mal güvenliği açısından zorunluluk arz eden ya da elektrik kullanabilmek için bağlantı bekleyen aboneleri için yapılacak çalışmalar dışında  kesintileri ertelemeyi sürdürecek.

Sakarya, Kocaeli, Bolu ve Düzce’de yaşayan 1,9 milyon tüketiciye enerji hizmeti sunan SEDAŞ (Sakarya Elektrik Dağıtım A.Ş.); acil durumlar ve enerji bekleyen yeni abone bağlantılarına yönelik çalışmalar dışında, enerji kesintisi gerektiren bakım ve yatırım faaliyetlerini ertelemeye devam ediyor.

 BİLGİLENDİRMELER YAPILIYOR

Konuyla ilgili yapılan açıklamada; tüketicilerin güvenliği ve enerji sürekliliğinin sağlanması için, can ve mal güvenliği açısından tamamlanması gereken çalışmalar ve yeni abone bağlantılarına yönelik işlerin zaruriyet arz ettiği belirtilerek; bu kapsam dâhilinde planlanan kesintilerden etkilenen tüketicilere SMS ve SEDAŞ web sitesi üzerinden bilgilendirmeler yapıldığı ifade edildi. Açıklamada ayrıca uzaktan eğitim programına hassasiyet gösterilerek; zorunlu çalışma yapılması gereken yerlerde özellikle hafta sonu için planlama yapılmasına özen gösterildiği de belirtildi.

EKİPLER GÖREVİNİN BAŞINDA

SEDAŞ; Kocaeli, Sakarya, Bolu ve Düzce’de 1,9 milyon tüketicinin bu zorlu süreçte enerji hizmetinden faydalanmaya devam edebilmesi için 7/24 çalışmalarını sürdürüyor. Ekipler tüm tüketicilerin ihtiyaçlarına anında cevap verebilmek adına gece gündüz ayırt etmeden görevlerinin başlarında bulunuyorlar.

03 Nisan 2020 - Gündem


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Kocaeli Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Kocaeli Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.




Anket Cumhurbaşkanı'nın açıkladığı normalleşme sürecini nasıl karşılıyorsunuz