Reklamı Kapat

Metro Türkiye, tüketici araştırmasını açıkladı

Tüketicilerin %65’i pandemi sonrası küçük işletmeleri tercih ediyor, önlemleri anında ve yerinde görmek istiyor

Metro Türkiye’nin araştırma şirketi Nielsen’e Temmuz – Ağustos 2020 tarihleri arasında yaptırdığı, Kovid-19 döneminde otel ve restoran müşterilerinin beklentilerini ve ihtiyaçlarını tespit eden ve işletmelere yol göstermeyi hedefleyen araştırması yayımlandı. Rapora göre Temmuz ayında restoran ziyaret edenlerin oranı %63 iken Ağustos ayında bu oran %78’e çıktı. Otel ziyaretlerinde en çok önem verilen konuların başında %69 ile temizlik gelirken tüketicilerin restoranlarda en dikkat ettiği uygulama ise %70 ile mesafeli oturma düzeni oldu.

ORTA FİYAT ARALIĞI

Tüketicilerin, pandemi döneminde küçük işletmelere olan güvenini sürdürdüğünü gösteren araştırmaya göre, küçük işletmelerin de içerisinde yer aldığı orta fiyat aralığındaki restoranların tercih edilme oranı %65, zincir restoranların ise %67 oldu. Ayrıca tüketicilerin restoranları tercih ederken sosyal medya hesaplarına bakma oranı yüzde 26'dan yüzde 33'e yükselirken web sitelerine bakılma oranı ise yüzde 24'ten yüzde 29'a çıktı.

07 Eki 2020 - 14:22 - Ekonomi


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Kocaeli Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Kocaeli Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler Kocaeli Gazetesi editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Kocaeli Gazetesi değil haberi geçen ajanstır.




Anket Koronavirüs (Covid-19) aşısı çıktığında, aşı olacak mısınız?