Reklamı Kapat

BAŞTİM 7/24 çalışıyor

Başiskele Belediyesi, doğrudan ve interaktif belediyecilik anlayışıyla hizmetlerini sürekli geliştirerek Başiskeleli vatandaşlara 7 gün 24 saat hizmet veriyor

Başiskele Belediye Başkanı Yasin Özlü’nün büyük önem verdiği Başiskele Toplumsal İletişim Merkezi (BAŞTİM), vatandaşların her türlü şikâyet, talep ve önerilerini dinleyerek çözüm üretmek amacıyla çalışıyor. BAŞTİM’in 444 41 10 numaralı telefon hattını arayan ilçe sakinleri 7/24 belediye ile iletişim kurabiliyor.

SON 6 AYDA 5000 ÇÖZÜM

BAŞTİM, vatandaşlar tarafından yoğun ilgi görüyor. Covid-19 sürecinin de etkisiyle son 6 ayda Başiskele Belediyesi’ne BAŞTİM aracılığı ile 7500 müracaat gerçekleşti. Bu 7500 müracaatın 5000’i süratle çözülerek talep sahipleri bilgilendirildi. Kalan 1000 müracaat, ilgili birimlerin iş planlarına dahil edildi.

SALGIN İLE MÜCADELE

Koronavirüs salgını sürecinde Vefa Sosyal Destek Grupları ile koordineli çalışan BAŞTİM ekipleri, vatandaşların mağduriyet yaşamalarının önüne geçti. Ayrıca Belediye bünyesinde yürütülen Kovid-19 Mobil Ev Hizmetleri de yine BAŞTİM’in aldığı çağrılar sayesinde tam zamanında doğru adreste hizmet verilebildi.

07 Eki 2020 - 16:56 - Gündem


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Kocaeli Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Kocaeli Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler Kocaeli Gazetesi editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Kocaeli Gazetesi değil haberi geçen ajanstır.




Anket Koronavirüs (Covid-19) aşısı çıktığında, aşı olacak mısınız?