Reklamı Kapat

“Gündoğdu, elektrik kesintisinden bıktı” haberimize SEDAŞ’tan yanıt

Önceki gün gazetemizde yer verdiğimiz “Gündoğdu Mahallesi elektrik kesintisinden bıktı” başlıklı haberimize SEDAŞ’tan yanıt geldi

Önceki gün gazetemizin ihbar hattına ulaşan bir okuyucumuz, İzmit Gündoğdu Mahallesi’nde trafoların değişmesiyle birlikte 1 yıldır meydana gelen ve saatler süren elektrik kesintisinden şikayet etti. Gazetemizde yayınlanan “Gündoğdu Mahallesi elektrik kesintisinden bıktı” başlıklı haberimize SEDAŞ’tan yanıt geldi.

“PLANLI KESİNTİLER GERÇEKLEŞTİRİLMEKTE”

SEDAŞ yetkilileri, “ Kocaeli Gazetesi haber sitesindeki 8 Ekim 2020 tarihli ‘Gündoğdu Mahallesi elektrik kesintisinden bıktı’ başlıklı haberle ilgili sizleri bilgilendirmek isteriz. İzmit’e bağlı Gündoğdu Mahallesi’nde artan enerji talebine bağlı olarak; abonelerimizin enerji ihtiyaçlarının karşılanabilmesi, yeni abone bağlantılarının tamamlanabilmesi ve daha kaliteli enerji hizmeti sunulabilmesi kapsamında kurumumuz tarafından trafo ilavesi ve yeni şebeke tesisine yönelik yatırım çalışmaları yürütülmektedir. Enerjili şebekede bu çalışmaların sürdürülmesi mümkün olmadığı için, yürütülen çalışmalar esnasında planlı elektrik kesintisi gerçekleştirilmektedir” dedi.

“DAHA KALİTELİ VE KESİNTİSİZ HİZMET İÇİN”

Yetkililer, “Abonelerimizin can ve mal güvenliği ile enerji ihtiyacının karşılanması için zaruriyet arz eden söz konusu çalışmalarımız, daha kaliteli ve kesintisiz enerji hizmeti sunma amacı taşımaktadır. Planlı kesinti yapılacak bölgeler, 48 saat öncesinde web sitemizde yayınlanmakta; kesintiden etkilenen aboneler ise sistemimizde kayıtlı telefon numaralarına gönderilen SMS aracılığıyla önceden bilgilendirilmektedir. Diğer yandan, bölgede devam eden şehir hastanesi yol yapım çalışmaları nedeniyle gerçekleştirilen direk deplase işlemlerinin tamamlanabilmesi adına planlı elektrik kesintilerine başvurulmaktadır” ifadelerine yer verdi. 

“MADDİ ZARARLAR TAZMİN EDİLMEKTE”

Son olarak, “Yürürlükte bulunan Elektrik Dağıtımı ve Perakende Satışına İlişkin Hizmet Kalitesi Yönetmeliği’nin ilgili maddesi uyarınca, elektrik kesintileri nedeniyle elektronik cihazları arızalanan abonelerimizin, yetkili teknik servis tarafından hazırlanan tutanaklar eşliğinde 10 iş günü içinde kurumumuza müracaat etmeleri durumunda, yetkililer tarafından yapılan gerekli değerlendirmelerin ardından maddi zararları tazmin edilmektedir. Söz konusu tazminat işleminin gerçekleşmesi, arızanın kesinti sebebiyle meydana geldiğinin saptanması koşuluna bağlıdır” açıklamalarında bulundu.

10 Eki 2020 - 14:52 - Gündem


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Kocaeli Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Kocaeli Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler Kocaeli Gazetesi editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Kocaeli Gazetesi değil haberi geçen ajanstır.




Anket Koronavirüs (Covid-19) aşısı çıktığında, aşı olacak mısınız?