Reklamı Kapat

Orkid’in yeni uygulaması ilgi gördü

P&G’nin lider kadın bakım markası Orkid’in, “Seni En İyi Bilen O” sloganıyla geliştirdiği Perio, Google Play ve App Store üzerinden bir milyondan fazla kullanıcıya ulaştı

Piyasaya sürüldüğü ilk ay 250 bin, ikinci ay 500 bin kullanıcı eşiğini geride bırakarak dikkatleri üstüne çeken uygulama, toplamda 1.000.000 kullanıcıya ve %75 organik indirme oranına ulaştı. Organik indirme yüzdesindeki dikkat çeken yükseklik, tüketicilerin regl takibi ve sağlık verilerini, dijital platform üzerinden takip etme konusunda ihtiyaç ve yönelimlerinin olduğunu ortaya koydu.

HAYATIN PARÇASI

IOS Sağlık & Fitness kategorisinde 2., Android Sağlık & Fitness kategorisinde ise 1. sıraya kadar yükselmeyi başaran Perio’yu, kullanıcıların %45’i App Store üzerinden indirirken, Google Play Store kaynaklı indirmelerin oranı %55 oldu. Kullanıcıların hayatlarının önemli bir parçası haline getirdiği uygulamaya Ekim 2020 itibarıyla ayda en az 1 kere giren aktif kullanıcı oranı ortalama 40% oldu.

28 Eki 2020 - 14:44 - Ekonomi


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Kocaeli Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Kocaeli Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler Kocaeli Gazetesi editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Kocaeli Gazetesi değil haberi geçen ajanstır.




Anket Yeni alınan karardaki tedbirleri yeterli buluyor musunuz?