İZOCAM, dijital dönüşüme dikkat çekti

Çalışan Deneyimi Zirvesi kapsamında düzenlenen panelde konuşan İzocam İnsan Kaynakları Direktörü Gözdehan Çaycı, son yıllarda Çalışan Deneyimini geliştirmek amacıyla dijitalleşme yatırımlarına hız verdiklerini açıkladı

İzocam İnsan Kaynakları Direktörü Gözdehan Çaycı, 24 Şubat tarihinde gerçekleşen Çalışan Deneyimi Zirvesi kapsamında düzenlenen panelde konuşmacı olarak yer aldı. Bu yıl online olarak yapılan zirvede düzenlenen "Çalışan Deneyimi Stratejisinde İdeali Yakalamak" konulu panel, Dr. Zeki Yüksekbilgili'nin moderatörlüğünde gerçekleşti. Panelde, İzocam İnsan Kaynakları Direktörü Gözdehan Çaycı ile birlikte Ebay / Gittigidiyor Çalışan Deneyimi Direktörü Murat Yüksel ve Turkcell HR Center of Excellence Directorü Seray Kerimak konuşmacı olarak katıldı.

GÜÇLÜ İŞVEREN MARKASI

Panelde İzocam’ın çalışan deneyimi stratejileriyle ilgili değerlendirmelerde bulunan İzocam İnsan Kaynakları Direktörü Gözdehan Çaycı, stratejilerini; “Güçlü bir işveren markası olmak ve çalışanlarına mükemmel bir çalışan deneyim yolculuğu kazandırmak” olarak tanımladı. Bu stratejiyi oluştururken İzocam’ın varoluş amacından ilham aldıklarını belirten Çaycı, “Bu amaç dünyada enerji verimliliği, sürdürülebilirlik ve konforu yalıtım çözümleri ile sunarak, bugüne ve geleceğe hizmet etmektir. Çalışan deneyimi stratejimizde amacımızdan ivmeleniyoruz. Çalışan deneyimine ise bir yolculuk metaforu ile yaklaşıyoruz. Çalışanlarımızın bu yolculukta hangi yollardan gidebileceğini ilke ve değerlerimiz ile açıklayabiliriz, nasıl bir hızda, zamanda gideceğini ise tutumlarımız ve davranışsal yetkinliklerimiz belirliyor. Çalışan Deneyiminde ideal olan; çalışanı geleceğe hazırlayan, onun yolculuğunda ona koçluk yapan şirketlerin varlığı… Biz de İzocam İnsan Kaynakları olarak çalışanlarımıza amaç, değer ve kurumsal tutumlarımız doğrultusunda keyifli ve başarılı bir yolculuk sağlamayı hedefliyoruz” dedi.

DİJİTAL DÖNÜŞÜM

İzocam olarak son yıllarda Çalışan Deneyimini geliştirmek amacıyla dijital transformasyona odaklandıklarını kaydeden Gözdehan Çaycı, çalışanlarının dijital dönüşüm hızını yakalayabilmesi için önemli yatırımlar gerçekleştirdiklerini söyledi. Son olarak 2020 yılında SAP Success Factors tabanlı yeni bir İnsan Kaynakları platformu oluşturduklarını belirten Çaycı, “İK uygulamalarında çok uzun yıllardan beri dijital çözümleri kullanan bir firmayız. Yeni İK sistemimizde, herkesin birbirinin hedefini görebildiği, sürekli geri bildirim platformları, iç iletişim grupları desteği, kariyer yolları planları ve yetenek yönetimleri, eğitim ve gelişim platformları ile oldukça zengin bir içerik sunuyoruz. Çalışanın etki sağladığında sistem üzerinde nasıl bir iz ve etki bıraktığını deneyimleyeceği fırsatlarla çalışanlarımızın kariyer amaçlarında kendilerini gerçekleştirmeyi hedeflediğimiz platformumuzun adını DEEP yani Dijital Employee Experience Platform olarak belirledik. DEEP ile çalışanlarımız tüm çalışma süreçlerinde hızlı ve etkili roller üstelenebilecekler” şeklinde konuştu.

21 Mar 2021 - 15:51 - Ekonomi


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Kocaeli Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Kocaeli Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler Kocaeli Gazetesi editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Kocaeli Gazetesi değil haberi geçen ajanstır.




Anket İzmit Belediyesi'nin hizmetlerinden memnun musunuz?