Reklamı Kapat

Vodafone Net vatandaşı mağdur etti! Tamir etmediği internete fatura kesmiş!

Vodafone Net, İzmit’te ikamet eden bir vatandaşı 4 haftadır mağdur ediyor. Üstelik vatandaşın kullanamadığı internete fatura bile kesilmiş...

Vodafone Net, İzmit’te oturan bir vatandaşın internet problemini 4 haftadır çözmüyor. Edinilen bilgilere göre, yaklaşık 4 hafta önce kullandıkları internetin kesilmesi üzerine şikayet kaydı oluşturan vatandaşın interneti 4 haftadır gelmedi. Konuyla ilgili, gereken ilginin gösterilmediğini belirten vatandaş, 1 aydan fazla süredir kullanamadıkları internete bir de fatura kesilmesinden şikayetçi.

MÜŞTERİ BİLGİLERİ GÜNCELLENMİYOR

Şikayetinde, internet problemlerinin 4 haftadır çözülmediğini ileten vatandaş, Vodafone Net’in internet altyapısı için başka bir firmayla çalıştığını ve iki firma arasındaki müşteri bilgilerinin güncellenmemesi nedeniyle mağdur olduklarını belirtti. Vatandaşın, şikayetvar.com’a yazdığı şikayet, şu şekilde:

TARİFE DEĞİŞTİRDİLER

İzmit'te yaklaşık 2 senedir Vodafone Net abonesiyiz. Geçtiğimiz senenin Ekim ayında yeni evimize taşınıp interneti de taşıttık. Hemen ardından bölgede fiber olmadığı için tarifemizi değiştirdiler ve daha düşük bir internet hızıyla kullanmaya devam ettik.

ESKİ EV ADRESİNE GİTMİŞLER

Tarife değişikliğinden bu yana hız ve bağlantı problemlerinin oluşması şöyle dursun neredeyse 1 aydır internetimiz yok. 3 haftadır arıza kaydı oluşturuyor, her gün arıyoruz, sözde aciliyet bildiriyorlar ama ne gelen var ne giden. İlk şikayet kaydından 1 hafta sonra teknik ekip bakım için bizi aradı, işimizi gücümüzü bırakıp evde adamları bekledik ama nasıl bir saçmalıksa önceki ev adresimize gitmişler. Gelmeleri için yeni ev adresini verdiğimizde de "Yeni şikayet kaydı oluşturmanız gerekiyor" diyerek gelmediler.

TÜRK TELEKOM’DA GÜNCEL DEĞİLMİŞ

Bu olayın hemen ardından yeni bir şikayet kaydı daha oluşturduk, bir hafta sonra alay eder gibi yine eski eve gitmişler. Alay mı ediyorsunuz bizimle? Bu sorunla ilgili olarak müşteri hizmetlerini aradığımızda adres bilgilerimizin Vodafone Net'te güncel olduğunu ancak internet altyapısını Türk Telekom'un sağladığını ve bilgilerimizin de Türk Telekom'da güncel olmadığını söylediler. "Güncellemek için ne yapabiliriz? Numarası var mı bu ekiplerin, kiminle görüşeceğiz? " diye sorduğumuzda da doğru düzgün bir cevap alamıyoruz.

OLMAYAN İNTERNETE FATURA KESTİLER

Evde 4 haftadır internet yok, hala Türk Telekom'dan arayıp da adres güncellemelerini bekliyoruz. Şaka gibi bir de fatura yazmışlar. Bir hizmet sağlayıcı olarak bize karşı olan tek mesuliyeti "hizmet sağlamak" olan şirket, öyle ya da böyle 4 haftadır hizmet vermiyor. Üstelik vermediği hizmete de fatura kesiyor. Vodafone Net ne zaman gelip de düzeltecek bu interneti? Biz hizmet alamadığımız bir şirkete neden "hizmet alma" adı altında fatura ödüyoruz.

TEK SORUMLULUĞU HİZMET SAĞLAMAK

Bir müşteri olarak, Vodafone Net'in kiminle ortaklık kurduğu ya da nasıl hizmet sağladığı bizi ilgilendirmiyor. Tek sorumluluğunuz hizmet sağlamak; öyleyse hizmet sağlayın! Ya da taahhüdümüzü iptal edin gidip başka bir firmadan internet alalım. 4 hafta, şu zamanda internetsiz kalmak için hayli uzun bir süre.

"EVDEN ÇALIŞIYORUZ"

Üstelik pandemi nedeniyle evden çalışıyoruz ve internete devamlı olarak ihtiyacımız var. Vodafone Net, bizi 4 haftadır mağdur ediyor hatta aklımızla alay eder gibi tamirat ve kontrol için sürekli eski adrese gidiyor. Konuyla ilgili hukuki süreci de en kısa zamanda başlatacağız.

24 Mar 2021 - 22:04 - Gündem


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Kocaeli Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Kocaeli Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler Kocaeli Gazetesi editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Kocaeli Gazetesi değil haberi geçen ajanstır.

01

Engin Aksoy - Sorun ne biliyormusunuz müşteri 2 yıl Vodafone kullanmış bir sorun olmamış olanlar taşındıktan sonra olmuş Türk Telekom genelde müşteriyi ve Vodafone yi de mağdur ettiği gibi işin alt yapısı onda olduğu için güncellemeyi bilerek kasıtlı yapmıyor çünkü müşteri Vodafone'den bilecek bu hatayı işin aslı müşteri btk ya şikayet etsin hemen nasıl çözülüyor vodafonede sorunu btk yazacak turktelekom da hemen çözecek müşterinin de faturasını Vodafone siler sırf müşteri memnuniyeti aynı şeyleri bizde yaşadık bunu sizler bir gazeteci olarak logoları bence Vodafone değilse turktelekom ile değiştirmenizde fayda olur daha sağlıklı bir habercilik olur konuları araştırıp haber yapmak daha doğru olur

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 25 Mart 00:40



Anket Gölcük Belediyesi'nin hizmetlerinden memnun musunuz?