İzocam, güçlü işveren markası olmanın ipuçlarını paylaştı

İzocam İnsan Kaynakları Direktörü Gözdehan Çaycı, yenilikçi, çevreye ve insana duyarlı şirketlerin işveren markası olma yolunda daha hızlı ilerlediklerine vurgu yaptı.

Güçlü işveren markası stratejileriyle ilgili değerlendirmelerde bulunan İzocam İnsan Kaynakları Direktörü Gözdehan Çaycı, yeniliklere açık, çevreye ve insana duyarlı markaların işveren markası olarak daha güçlü durduğuna ve genç yetenekler tarafından daha fazla tercih edildiğine vurgu yaptı. İzocam olarak işveren markası stratejilerinin temelinde varoluş amaçlarının, ilke ve değerleri ile kurumsal tutumlarının da yer aldığını belirten Çaycı;

CAN VE MAL GÜVENLİĞİ

“İzocam, inşaat ve yapı malzemeleri sektöründe yalıtım konusunda 56 yıldır faaliyet göstermektedir. Varoluş amacımızı; doğal kaynaklara zarar vermeden, can ve mal güvenliğini dikkate alarak, enerji tasarrufu ve konfor sağlayan çevreci ve sürdürülebilir yalıtım çözümleri geliştirmek şeklinde tanımlıyoruz. Bu amaçla başlayıp, kaynakların verimli kullanılması, iklim değişikliği, sürdürülebilir yapıların inşası, enerji tasarrufu, çevreyi koruma ve yaşam kalitesini iyileştirme motivasyonu ile çalışan bir şirketiz” dedi.

ÇEŞİTLİLİK VE DEĞİŞİM

İzocam’ın varoluş amacı ve faaliyet konusu açısından genç neslin ilgisini çeken bir şirket olduğunu söyleyen Gözdehan Çaycı, bu doğrultuda çalışanlarına kaliteli, güçlü ve tercih edilebilir bir çalışan deneyimi sunmak için çalıştıklarını vurguladı. Çaycı, ”Genç neslin ilgisini çeken toplumsal cinsiyet eşitliği konusunda ise oldukça güçlü ve sağlam temellere dayalı bir kültüre sahibiz. İzocam olarak her türlü ayrımcılığın karşısında olarak, çeşitlilik ve farklılıkların en büyük zenginlik olduğuna inanan ve bunu destekleyen bir yaklaşım ile hareket ediyoruz” şeklinde konuştu.

DEĞİŞİMİN HIZI

Yeni yeteneklerin ilgisini çekebilmek ve mevcut çalışanlarının modern bir yapıda çalışmalarını sağlayabilmek amacıyla attıkları bir diğer önemli adımın da değişim olduğunu vurgulayan Çaycı, “Dünyadaki değişimin hızı her geçen gün biraz daha artıyor. VUCA (Volatile/değişken, Uncertain/belirsiz, Complex/karmaşık, Ambigious/muğlak) dünyası olarak tanımlanan günümüz dünyasında, varlığını başarılı bir şekilde sürdürmek için firmalar büyük değişimler yaşamakta…

16 Tem 2021 - 15:25 - Ekonomi

Son bir ayda kocaeligazetesi.com.tr sitesinde 2.211.736 gösterim gerçekleşti.


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Kocaeli Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Kocaeli Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler Kocaeli Gazetesi editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Kocaeli Gazetesi değil haberi geçen ajanstır.




Anket Cumhuriyet Parkı İzmit Belediyesi'ne verilsin mi?