280 beygirlik Sedan: Hyundai Elantra N

Hyundai N Departmanı, hızlı otomobilleri seven müşterilerine yepyeni bir N modelini daha tanıttı. Elantra N, 280 beygirlik 2.0 litre T-GDI motoruyla pist deneyimini caddelere taşıyor

Haber albümü için resme tıklayın

Yüksek performanslı N modelleriyle son günlerin en çok konuşulan markası Hyundai, bu kez de C sedan segmetindeki temsilcisi Elantra’nın 280 beygirlik N versiyonuyla tüm dikkatleri üzerine çekti. Hot sedan olarak tabir edilen otomobil, en fazla bilinen Hyundai modeli Elantra’ya çok farklı bir kimlik kazandırmış oluyor.

AGRESİF BİR TASARIM

Günlük kullanıma son derece uygun olan Elantra N, standart modelden çok farklı olarak üretiliyor. Dinamik bir sürüş kabiliyetine sahip olan otomobil, agresif bir tasarımla geliyor.Elantra N’in gelişiminde 40’tan fazla element rol oynamış. Hızlı otomobilleri seven kullanıcılar için etkileyici bir karakter sergileyen otomobil, aynı zamanda Hyundai’nin ilk yüksek performanslı sedanı olarak da öne çıkıyor.

MAKSİMUM BİR GÜÇ

Elantra N, 2.0 litrelik turbo beslemeli bir motorla üretiliyor. Bu motor, standart 2.0 litrelik Hyundai motorlarından farklı olarak 52 mm çapında bir turbo paline sahip. Ayrıca, silindir kapağının şekli ve malzemesiyle birlikte motorun hem performansını hem de dayanıklılığını artırılmış. Sonuç olarak, yeni nesil turbo motor teknolojisiyle birlikte etkili bir hızlanma için yaklaşık 5.500 devirden itibaren maksimum bir güç çıkışı elde ediliyor.

290 BEYGİRE KADAR

Elantra N'nin 280 beygir güç üreten motoru aynı zamanda 392 Nm maksimum tork değeri sunuyor. Bu inanılmaz tork değeriyle beraber gücünü ön lastiklere 8 ileri, ıslak tip çift kavramalı şanzıman (DCT) ile aktaran Elantra N, aynı zamanda N Grin Shift (NGS) ile turbo basıncını artırarak gücünü anlık olarak 290 beygire kadar artırıyor. Sonuç olarak Elantra N, 250 km/s azami hıza ulaşıyor ve 0-100 km/s arasını sadece 5,3 saniyede tamamlıyor.

EGZOZ VALF SİSTEMİ VE KALKIŞ KONTROLÜ

Elantra N'nin bu canlı sürüş performansı ve özellikle virajlardaki dinamizmi, standart olarak sunulan e-LSD yani elektronik Sınırlı Kaymalı Diferansiyel ile sağlanıyor. Bu özelliğe ek olarak, Değişken Egzoz Valf Sistemi ve Kalkış Kontrolü ile de performanslı sürüş destekleniyor. Aynı zamanda Elantra N, yüksek performanslı motoruna paralel olarak güçlü bir fren sistemiyle geliyor. Ön ve arkalarda 360 mm çapındaki fren disklerine ve bu diskleri soğutmakla görevli havalandırma kanallarına sahip.

17 Tem 2021 - 16:04 - Ekonomi

Son bir ayda kocaeligazetesi.com.tr sitesinde 2.247.466 gösterim gerçekleşti.


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Kocaeli Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Kocaeli Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler Kocaeli Gazetesi editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Kocaeli Gazetesi değil haberi geçen ajanstır.




Anket Okulların açılması Covid-19'un yayılmasına etken mi?